Skip to main content

Ben al meer dan 30 jaar klant bij proximus, en een tevreden klant.

Alleen vindt ik het jammer dat het laatste jaar mijn korting van om en bij de €7.00 is stopgezet.

Waarom is dit en hoe kan ik dit bij proximus aankaarten?

Gewoon afwachten tot een proximus forummedewerker hier de draad opneemt om na te trekken wat eventueel de mogelijk heden zijn.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Als er vandaag niet meer zou gereageerd worden zal het voor maandag zijn aangezien zij niet langskomen hier tijdens weekends en feestdagen.


@BigEd 

ik heb gekeken : inderdaad al lang klant bij ons … :-)

het type korting die je had wordt niet meer toegepast

ik heb laten zoeken naar een andere toepasbare korting. je krijgt hiervan bevestiging per mail.

De meeste kortingen zijn geldig voor een jaar, dus noteer ergens de datum zodat je weet waarom je rekening volgend jaar wat hoger kan zijn.

vriendelijke groeten

Tina

 

 


Reageer