Erg om te moeten constateren dat al je opgespaarde punten verdwenen zijn als sneeuw voor de zon...
1 mail over het hoofd zien is blijkbaar al genoeg om niet tot het selecte Premium Clubje te mogen behoren. Wanneer gaan ze eens echt moeite beginnen doen voor hun huidige klanten of is dat enkel een privilege voor nieuw cliënteel?
This topic has been closed for comments
A
Hallo Sixxzz
Heb je ondertussen al de nodige informatie gekregen?
Wil je dat ik het nog eens nakijk?
Denzelke1
Het is terug in order.
Je zou opnieuw toegang moeten hebben tot je Premium Club punten. ;)
groetjes Samantha
Heb je ondertussen al de nodige informatie gekregen?
Wil je dat ik het nog eens nakijk?
Denzelke1
Het is terug in order.
Je zou opnieuw toegang moeten hebben tot je Premium Club punten. ;)
groetjes Samantha
Waarom geraak ik niet meer aan mijn bonuspunten van de Premium club?Gewoon schandalig! Allemaal ons abonnement stopzetten!
Ik vind het ook niet kunnen dat wij daar niet van op de hoogte gesteld zijn.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.