Skip to main content

Klacht Premium Club

  • 28 februari 2019
  • 4 reacties
  • 299 Bekeken

Erg om te moeten constateren dat al je opgespaarde punten verdwenen zijn als sneeuw voor de zon...
1 mail over het hoofd zien is blijkbaar al genoeg om niet tot het selecte Premium Clubje te mogen behoren. Wanneer gaan ze eens echt moeite beginnen doen voor hun huidige klanten of is dat enkel een privilege voor nieuw cliënteel?
This topic has been closed for comments

4 reacties

Martin
  • 33371 reacties
  • 1 maart 2019
louter ter info: geruime tijd spreken ze hier op het forum dat er iets anders komt ipv premium club maar tot nu toe nog altijd geen uitleg gelezen wat er zal in de plaats aangeboden worden!

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 15 maart 2019
Ik vind het ook niet kunnen dat wij daar niet van op de hoogte gesteld zijn.

Denzelke1
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 4 april 2019
Waarom geraak ik niet meer aan mijn bonuspunten van de Premium club?Gewoon schandalig! Allemaal ons abonnement stopzetten!

  • 0 reacties
  • 17 april 2019
Hallo Sixxzz
Heb je ondertussen al de nodige informatie gekregen?
Wil je dat ik het nog eens nakijk?

Denzelke1
Het is terug in order.
Je zou opnieuw toegang moeten hebben tot je Premium Club punten. ;)
groetjes Samantha