Skip to main content

Bericht ontvangen via sms > mijn factuur keert terug naar Proximus , adres zou niet juist zijn.

Mijn huis nr + bus nr moeten aangepast worden en dat niet via online.

Zou dit forum mij kunnen helpen ? o ja , ik heb géén smarthone , via deze weg kan dit ook niet.

 

Mijn klanten nr :23*****

 

Dank bij voorbaat.

tip: prive gegevens best in je forumprofiel zetten

privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog gewenste bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"

NB: in MyProximus – Klantenzone | Proximus kun je aanduiden dat je de factuur per post wilt ontvangen.


@roske.vdd Is het 29 bus 2? Groetjes, Antonella


t.a.v. AntonellaD.

Blijkbaar heeft Proximus toch gezien dat alles correct ingevuld is.

Ik heb vandaag mijn factuur per post gekregen.

Dank u voor alle reacties


Reageer