Bij ontvangst van een sms krijg ik geen 'ringtoon' te horen. Toestel aangekocht in Proximus-boetiek. Heb al een netwerk reset uitgevoerd. Ook via 'berichten', 3 puntjes, de instellingen aangepast. Ook 'instellingen > geluid' alles nagezien. Heb ook reeds een nieuwe 'ringtone' gekozen. Beltonen staan aan. Volgens M. Bilal van de Klantendienst 6000 moet ik mij naar de winkel begeven waar de 'notificatie' opnieuw moet ingesteld worden... Ze kunnen dit manueel doen. Kan iemand mij helpen ?? Het regent zoveel ...
Bladzijde 1 / 1
Misschien:
handleiding:
https://consumer.huawei.com/be/support/phones/p20-lite/
p.117 Toetsenblok- en meldingstonen inschakelen
&
p.20/21 Meldings- en statusbalk; Meldingen aanpassen aan uw wensen
handleiding:
https://consumer.huawei.com/be/support/phones/p20-lite/
p.117 Toetsenblok- en meldingstonen inschakelen
&
p.20/21 Meldings- en statusbalk; Meldingen aanpassen aan uw wensen
Awel, ik heb het zelf achterhaald:
Die support site van Huawei P20 Lite en van Proximus geven geen uitsluitsel (anders had ik het Forum niet geraadpleegd !!).
Dat sms gedoe van Proximus zit dus niet alleen in de 'netwerk'configuratie en in 'instellingen, geluid, enz'. Evenmin onder 'berichten, 3 puntjes, instellingen'...
Dat sms gedoe wordt ook aanzien als een App !!!... Dus onder 'instellingen > apps & meldingen > meldingsbeheer > berichten "INGESCHAKELD = aan" . Ik had de ganse groep uitgeschakeld omdat ik nog met een P&G kaart werk en kosten wil vermijden; daarna had ik een aantal apps terug ingeschakeld, maar 'berichten' niet. Bij een netwerkreset wordt deze instelling dus over het hoofd gezien !!.
Die support site van Huawei P20 Lite en van Proximus geven geen uitsluitsel (anders had ik het Forum niet geraadpleegd !!).
Dat sms gedoe van Proximus zit dus niet alleen in de 'netwerk'configuratie en in 'instellingen, geluid, enz'. Evenmin onder 'berichten, 3 puntjes, instellingen'...
Dat sms gedoe wordt ook aanzien als een App !!!... Dus onder 'instellingen > apps & meldingen > meldingsbeheer > berichten "INGESCHAKELD = aan" . Ik had de ganse groep uitgeschakeld omdat ik nog met een P&G kaart werk en kosten wil vermijden; daarna had ik een aantal apps terug ingeschakeld, maar 'berichten' niet. Bij een netwerkreset wordt deze instelling dus over het hoofd gezien !!.
Als het maar opgelost is hé
tja, en dan word ik door het Forum nog beschouwd als 'Apprentice'
We zijn allemaal leerjongens want anders zouden we zeker geen forum of enig ander bronne andere …. moeten raadplegen
Had hetzelfde voor misschien opgelost nu!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.