Vraag

Hoge factuur door rubriek allerlei, nr 1234?

  • 8 September 2017
  • 2 reacties
  • 2709 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Heden mijn aanrekening ontvangen. Bij nazicht was er een rubriek allerlei, met ondervedeling, automatisch inlichtingen. Hier werd een bedrag van 15,72 euro aangerekend , het betreft 11 gesprekken naar het nummer 1234 . Na contact bleek dit het infonummer te zijn. De connectiekost bedraagt 1 euro , en dan per sec . Nu heb ik dit nummer nog nooit gebruikt (gebruik altijd www.1207.be) om iets te zoeken. Het betrof een zaterdag , het eerste gesprek was om 17.48.08 en duurde 6 sec , prijs 1,1785 . En zo 11 x op een tijdsspanne van 20 min. Telkens gesprekken van max 11 sec. Ik zou helemaal niet weten wat deze gesprekken inhouden, of de supportdienst zei men dat men er niks kan aan doen. Er zou gebeld zijn met mijn nummer. De kleinkinderen zijn normaal enkel de zondag hier, dus ik begrijp niet wie er gebeld heeft met mijn vast toestel. We zijn slechts met 2 personen , en niemand weet hiervan. Ik heb het enkel geconstateeerd omdat het factuurbedrag abnormaal hoog was. Anderzijds begrijp ik ook niet waarom dit nummer onmiddellijk 1 euro kost , en dan per sec wordt verrekend, is toch waanzin. Kan iemand hier iets aan doen of grondig nakijken , of kan men dit nummer schrappen vermits 1207 gratis is???
Ben reeds 40 jaar klant , doch blijkbaar is belgacom onfeilbaar in de facturatie, kan dit niet verkeerd zijn?? dank bij voorbaat.

2 reacties

Ik heb exact hetzelfde probleem, maar wel maar voor 1 communicatie. Geen idee waar die vandaan komt en waarom zo duur. 1,57€ zonder BTW voor 5 seconden.
Reputatie 7
Badge +3
Kim.mens

Je mag via een privébericht de betrokken aanrekening doorsturen of waar zie je die melding staan ? We willen het nakijken voor jou ? Groeten, Tina

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden

Reageer