Ik kreeg onverwacht een hoge factuur (o.w.v. mobiel dataverkeer). Twee vragen hierover:
1) Kan er achterhaald worden wanneer dit is gebeurd?
2) Kan deze factuur in twee delen worden betaald?
Alvast bedankt!
Ik kreeg onverwacht een hoge factuur (o.w.v. mobiel dataverkeer). Twee vragen hierover:
1) Kan er achterhaald worden wanneer dit is gebeurd?
2) Kan deze factuur in twee delen worden betaald?
Alvast bedankt!
Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.