Skip to main content

Ik kreeg onverwacht een hoge factuur (o.w.v. mobiel dataverkeer). Twee vragen hierover:

1) Kan er achterhaald worden wanneer dit is gebeurd?

2) Kan deze factuur in twee delen worden betaald?

Alvast bedankt!

@Tamny 

Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Tamny  Dag Tammy, daar je mobile onder firma X zit heb ik de tussenpersonen verantwoordelijk voor je werkgever, aangesproken hierover. Ze zullen je alvast contacteren. Groetjes Luc


@Tamny  Dag? de tussenpersonen laten weten dat u best contact opneemt met de veranwoordelijke binnen het bedrijf.  Als ik me niet vergis moet je dan bij een zekere Stefaan C. zijn. Groetjes en spijtig dat ik je niet verder kan helpen ( Producten zitten op een ander segment, wij doen enkel residentiele) 


Reageer