Proximus, hoe moeten wij jullie in godsnaam bereiken? Ik hang, terwijl ik dit tiep, voor de 15de keer aan de lijn in een maand tijd. Na meer dan een half uur wachten, val je de helft van de tijd van de lijn, of beloven ze om terug te bellen en gebeurt er niks. We hebben meer dan een maand problemen gehad met tv en internet. Met meerdere medewerkers gesproken. Aangegeven dat ik niet zou betalen voor een dienst die er niet is. Uiteindelijk hebben we nu een week weer internet en tv, sluiten jullie ons af omdat we niet betaald hebben. We zijn 4 dagen te laat! (Terwijl we eigenlijk een maand miserie hadden en niks zouden moeten betalen!!!). Ondertussen betaalde ik vanmiddag de rekening. Jullie zouden ons dus binnen de 4 uur terug moeten aansluiten. Maar geen internet en geen tv! Abominabele service. PS Ik hang ondertussen precies 38 minuten in wacht aan de telefoon!!!!
Telenet mag een nieuwe klant verwachten, ik ben er echt klaar mee.