Ik heb juist eens sms gekregen van Proximus en daar stond in dat mijn diensten zijn afgesloten wegens een betaling dienst ik niet had gedaan . Ik heb de betaling onmiddellijk uitgevoerd en vroeg mij af hoe lang het duurt voor mijn diensten terug actief zijn .
met vriendelijke groeten
Wij stonden 3 maand achter omwille van zeer late post facturen, soit
Proximus heeft alles daarmee geschrapt
Klantnr-tele abbos-internet-
Er werd gezegd uitdrukkelijk dat die facturen betaald moeten worden zodat alles terug gewoon kan geheractiveerd worden
Al die 3 maanden zijn vereffend(betaald)
Er werd ook meegegeven dat ze 48 u de tijd hadden om dit terug te activeren
Dit is jammer genoeg zoals elke keer wat bij proximus gezegd word weer niet gebeurd
Ik krijg ook blijkbaar te horen dat ik ineens op een zwarte lijst sta
Een order voor heractivering is lopende en wordt geverifieerd door boekhouding.
Je hebt de laatste afrekening nog niet ontvangen denk ik ? het is maar een klein bedrag, maar mss kan je dat ook al vereffenen? k heb info in ticket in je profiel gezet...
Kunnen we geen facturen per mail sturen ipv per post als zij zo onbetrouwbaar blijken?
Heb je MyProximus account om regelmatig je aanrekeningen na te kijken? ze worden steeds op dezelfde dag van de maand opgemaakt…
Ik hoop dat het spoedig in orde komt
Groeten
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.