Vraag

heractivering diensten

  • 25 November 2022
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Ik heb juist eens sms gekregen van Proximus en daar stond in dat mijn diensten zijn afgesloten wegens een betaling dienst ik niet had gedaan . Ik heb de betaling onmiddellijk uitgevoerd en vroeg mij af hoe lang het duurt voor mijn diensten terug actief zijn . 
met vriendelijke groeten 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Rene13 Dat is maximum binnen de 24u.Groetjes,Joel

Wij stonden 3 maand achter omwille van zeer late post facturen, soit

 

Proximus heeft alles daarmee geschrapt 

Klantnr-tele abbos-internet-

 

Er werd gezegd uitdrukkelijk dat die facturen betaald moeten worden zodat alles terug gewoon kan geheractiveerd worden

 

Al die 3 maanden zijn vereffend(betaald)

Er werd ook meegegeven dat ze 48 u de tijd hadden om dit terug te activeren

Dit is jammer genoeg zoals elke keer wat bij proximus gezegd word weer niet gebeurd

Ik krijg ook blijkbaar te horen dat ik ineens op een zwarte lijst sta

Reputatie 7
Badge +3

@Benji-sarah 

Een order voor heractivering is lopende en wordt geverifieerd door boekhouding.

Je hebt de laatste afrekening nog niet ontvangen denk ik ? het is maar een klein bedrag, maar mss kan je dat ook al vereffenen? k heb info in ticket in je profiel gezet...

Kunnen we geen facturen per mail sturen ipv per post als zij zo onbetrouwbaar blijken?

Heb je MyProximus account om regelmatig je aanrekeningen na te kijken? ze worden steeds op dezelfde dag van de maand opgemaakt…

Ik hoop dat het spoedig in orde komt

Groeten

Tina

 

Reageer