Vraag

heractivering

  • 17 January 2023
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Helaas door mij nalatigheid als student, was ik te laat met 1 factuur. Ondertussen is mijn internet & tv beperkt tot een minimum. Dus heb ik gisteren 2 facturen betaald, waarna er beloofd werd binnen de 4 uur alles te activeren. Helaas kom ik tot de vaststelling dat op dit moment nog niets is geactiveerd. Dat ik niet op tijd heb betaald, is mijn fout. Maar dat er hier door een super telecom bedrijf beloftes worden gemaakt, die niet waar zijn, is echt wel iets anders.

 

graag had ik mijn diensten geactiveerd gezien, aangezien wanneer ik bel naar de klantendienst, mijn klantennummer ‘’niet bestaat’,

 

Mvg

Bjorn db


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Bjorniedb vul je hier in het klantprofiel je gegevens aan, zodat we dit kunnen nakijken? Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Bjorniedb 

Ondertussen is alles terug in orde?

Groeten

Tina

Reageer