Vraag

Gratis film kwijt


Eind vorig jaar wisselde ik mijn overgebleven punten van Premium Club in voor een gratis film.

Ik heb het tegoed zien verschijnen op mijn TV. 

Toen ik onlangs een film wou bekijken uit de catalogus hiermee, bleek het tegoed verdwenen. 

Ik ben ondertussen ook wel van decoder veranderd (had nog een V4). Kan dit er iets mee te maken hebben?

Ik heb wel een film gekeken en die wordt mij nu ook aangerekend op mijn factuur.


11 reacties

Ter uwe info: maandag kunnen de proximus medewerkers dit verder voor je bekijken als ze hier terug op het forum langskomen 

Reputatie 6
Badge +3

Ik vermoed dat het komt door de wijziging van jouw decoder 4 deze heeft een ander unieke identificatie namelijk een ander MAC adres dan jouw nieuwe decoder, waaraan het tegoed werd gekoppeld. Misschien kan Proximus dit nog overzetten.

dit is volgens mij zeker mogelijk maar dat je  een gehuurde of gratis film maar op één decoder kan bekijken dat wist ik niet!

Reputatie 6
Badge +3

Proximus kijkt gewoon naar de lijn en de op dat moment geregistreerde decoders om een film te kunnen bekijken. Voor een gratis film betwijfel ik of iedereen op een andere decoder nog een andere gratis film kan kiezen. Dat zal ook wel hetzelfde principe zijn.

ik heb nochtans altijd gedacht dat je op alle decoders een gehuurde film kon bekijken ook als er één omgeruild wordt! ik kan het spijtig genoeg niet uittesten.

Reputatie 6
Badge +2

Dat er bij verandering van een decoder men zijn credits kwijtspeelt is allemaal larie en apekool want ik heb nog 11 credits staan van in de tijd dat ik nog een V4 decoder had maar nu heb ik een V5 compact in de plaats en ik heb nog altijd mijn 11 credits.

Reputatie 6
Badge +3

@Alexander : Hier gaat het wel over een al ingewisselde credit voor een film. Jij hebt je credits nog niet gebruikt. Het kan ook liggen aan de beperkte geldigheid  van de Premium Club aanbieding.

ik had het geïnterpreteerd dat het tegoed verdwenen was na de ruil !

Reputatie 6
Badge +3

Ik wou zeggen dat de code normaal gezien verrekend had moeten worden bij de nu gehuurde film. Dat het hoogstwaarschijnlijk door de ruil gebeurde. Ik ben ook niet 100 % zeker. Maar buiten de omwisseling en beperkte geldigheid van de credit kan ik niets bedenken waarom het nu ineens verdwenen is.

gewoon mss zoals het bij sommigen ook voorvalt, verdwijnt soms zomaar zonder dat je iets doet of ruilt zelf ook al voorgehad trouwens.

Reputatie 7
Badge +3

@Sophie De kosten voor de gehuurde films werden geannuleerd. Je kan dit binnen enkele uren zien in je MyProximus account. Groetjes, Antonella

Reageer