Vraag

Graag eindelijk een oplossing

  • 8 July 2021
  • 6 reacties
  • 88 Bekeken

Kan er iemand mij helpen?

Even de situatie schetsen.

Ik ben recent overgestapt van Telenet naar Proximus, was geen probleem ze gingen alles regelen bij Telenet voor de stopzetting.

Het begon al met de installatie, de installateur had geen materiaal bij om te zien waar mijn kabels liepen en dierf niet boren, mijn modem hangt dus los, de kabels van Telenet zijn gewoon doorgeknipt en hangen daar ook te hangen.

Nu zijn we meer dan 2 maanden verder, nu krijg ik van Telenet te horen dat dit nog steeds niet is opgezegd door Proximus, ik ben dus nu dubbel aan het betalen.

De klantendienst bereiken is bijna onmogelijk, als je toch iemand aan de lijn krijgt zeggen die het komt in orde mevrouw, niet dus!!!!!

Graag een oplossing Proximus en een creditnota voor de dubbel betaalde termijn!!!

 


6 reacties

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
zodat de Prox forummedewerkers hiermee straks als ze hier reageren, aan de slag kunnen.
 

Bedankt voor de tip

Reputatie 7
Badge +3

@VeroDm  Dag Veronique ze gaan u spoedig contacteren . Dossier 48610061 is aangemaakt hiervoor. Groetjes Luc

Intussen nog altijd niks gehoord 🤬

Reputatie 7
Badge +3

@VeroDm 

er dienen dus 2 dossiers opgestart : 1 voor het technisch gedeelte en 1 voor de opzeg

Ik zie dat de easy switch code nochtans werd ingevuld en laat nakijken wat er misloopt.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@VeroDm 

beste,

het issue rond dubbele betaling is ondertussen van de baan : terugbetaling is gebeurd.

Kan je ons nog informeren hoe het zit met techn situatie ?

Onze collega techn dienst heeft al enkele keren geprobeerd je te bereiken maar komt steeds op voicemail ?

(en ik kom ook op voicemail)    Indien op vakantie : geniet ervan ,dan horen we het later wel

Groeten

Tina

Reageer