Vraag

gezocht 1 bekwaam medeweker

  • 6 January 2023
  • 20 reacties
  • 230 Bekeken

Badge
Weer foutieve factuur reeds de derde maand op rij de eerste maand was nog erger dan werd kosten aangerekend terwijl de rekening 10 dagen voor de vervaldatum betaald was. Steeds wordt onterecht my e-press aangerekend ten eerste zou dit gratis in een pack maxifiber met mobiele nummers ten tweede heb ik dit nooit gevraagd of geactiveerd en ik kan zelf in my proximus die optie niet afzetten. De vorige 2 maanden  is het rechtgezet maar moet steeds ongelofelijk veel tijd en moeite insteken ik heb aal uren gechat en gebeld en verschillende mails gestuurd maar het raakt maar niet opgelost na het vorige telefonisch contact was ik nog optimistisch maar de volgende dag kwam de nieuwe rekening en weer was het verkeerd en nog verhoogd in prijs.
Dit is gewoon administratief en dat geraakt al maar niet opgelost.
Ook hardware-matig (technisch) is na 3 maanden mijn installatie niet in orde
ik wenste een pack internet + mobiel nl maxi fiber  met 2 mobiel nummers nu dat het eind vorige maand eindelijk in orde was kreeg ik dinsdag 2 mails voor een nieuw contract voor mobiele nummers wat dan weer niet van toepassing was en ook in my proximus verschijnen die aanvragen wat heel niet meer nodig ik heb nu een flex pack (maxi fiber met 2 mobiel zie bijlage producten ook de optie van 11€ wifi booster en fiber upgrade hebben ze komen plaatsen op 2 december maar de instalateur kon de booster box niet instellen en zei dat in Brussel moest maar dat is ook nog altijd niet in orde
 
dus ik zoek aub 1 bekwaam medewerker die dit nu kan oplossen in het winkelpunt zeggen ze dat dat online moet gebeuren met chat robot en de chat medewerkers uren gechat mails gestuurd iemand van customer care aan de telefoon gehad  maar nog steeds dezelfde problemen.
ik heb al verschillende case nummers volgnummers
 
ik voel mij machteloos en depressief
 
Smets Frank

20 reacties

Tip: indien je het nog niet moest gedaan hebben, hiervoor best in afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen en direct aan de slag zouden kunnen gaan, zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Badge

forumprofiel bijgewerkt

 

Reputatie 7
Badge +3

@Fsmets  Je dossier 51856085 is in behandeling. je zal door de beheerder ervan gecontacteerd worden.

Badge

@Fsmets  Je dossier 51856085 is in behandeling. je zal door de beheerder ervan gecontacteerd worden.

nog niets vernomen

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Fsmets Onze IT-dienst kijkt dit intussen na, de dossierbeheerder zal je verder informeren. Met vriendelijke groeten, Heidi

Badge

na 3 maanden mailen, chatten en bellen geen oplossing

nu na vijf dagen op het forum nog steeds geen oplossing

is dit onwil of fraude dit kan toch niet dat er niemand is die dit kan oplossen

Reputatie 7
Badge +3

@Fsmets Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Zou zelf waarschijnlijk ook zo reageren.En ja het duurt enorm lang vooraleer er een oplossing komt.Ik zie wel dat al onze diensten er volop mee bezig zijn om tot een oplossing te komen.Nogmaals excuses voor het ongemak en dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

Badge

we zijn nu 10 dagen verder na de post hier op het forum en 3 maanden vanaf het begin dat ik ben beginnen mailen chatten bellen.

de factuur voor januari heb ik betaald maar er moet nog een creditnota aangemaakt worden voor de onterecht aangerekende “my e-press” van €12,48.

ook is het begin probleem nog steeds NIET opgelost waarbij my e-press bij mijn pack gratis zou moeten zijn maar toch steeds aangerekend word en iemand heeft dat bij jullie aktief gezet en ik zelf kan die optie in my proximus niet deactiveren.  ook heb ik die optie my e-press zeker niet nodig want ik ben nog een analoge lezer nl ik heb een ABo op de GVA krant.

ook hebben ze op 2/12/20022 een booster box komen installeren maar de technieker kon die niet activeren en is dus nog steeds niet in werking.

is dit gewoon onkunde, moedwil of iets anders

 

Badge

@Fsmets  Je dossier 51856085 is in behandeling. je zal door de beheerder ervan gecontacteerd worden.

nog steeds geen contact of oplossing

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Fsmets voor E-press betreft het een IT-probleem, we volgen dit op. Je vraag ivm de booster is voor onze technische dienst, ik laat hen dit topic even overnemen. Groetjes, Heidi

Badge

Het gaat niet over die 40cent maar dit duid weer duidelijk aan hoe nonchalant jullie diensten werken op de factuur van begin jan 2023 word  €12,47 voor my e-press periode 1-31jan onterecht aangerekend.

Nu wordt er op de negatieve van factuur 17/01/2023 een correctie toegepast van €12,07 voor my e-press pêriode van 1-30 jan.

het is natuurlijk een kunst om een fout recht te zetten met een fout

Badge

Je dossier 51856085 is in behandeling. je zal door de beheerder ervan gecontacteerd worden.

dit is een quote van jullie moderator maar ik heb nog steeds geen contact of oplossing gekregen.

we zijn nu 4 maanden verder nog steeds geen oplossing de nieuwe factuur komt er aan zal wel weer foutief zijn

my e-press staat nog steeds actief en ik kan het zelf niet stopzetten in my proximus

Reputatie 7
Badge +3

@Fsmets De dossierbeheerder zal uw facturatie wel rechtzetten indien deze foutief zou zijn.Maar ik begrijp uw ongenoegen dat het zo lang duurt vooraleer het in orde is.Excuses alvast.Groetjes,Joel

Badge

Inderdaad de fout wordt uiteindelijk wel rechtgezet maar ik moet er wel telkens mijn tijd insteken nakijken en opvolgen op mijn leeftijd begint tijd heel kostbaar te worden en besteed ik mijn tijd liever aan andere zaken normaal gezien zou zo´n provider klik en forget moeten zijn maar zowel op admin/facturatie als op hardware is na 4 maanden is het nog steeds niet in orde

Ik begrijp gewoon niet dat zo´n probleem na 4 maanden geen oplossing heeft en ik begrijp uit uw reacties dat een systeem/it fout is maar dat wim dan toch zeggen dat ik waarschijnlijk niet de enige ben maar uit noodzaak kijk ik al mijn te betalen rekeningen in detail na maar hoeveel mensen zijn er dan die de rekening dan zo maar betalen of via domiciliëring  en die fout van +- €13 niet eens opmerken 

Badge

Ik word steeds aan het lijntje gehouden en er komt geen oplossing voor het initieel probleem ondanks het feit dat ik pack heb word my e-press dat normaal gezien gratis zou moeten zijn in het pack en zelfs niet geactiveerd is door mij TOCH AANGEREKEND 

ik probeer nu al 4 maanden dit op te lossen maar het wordt alleen  maar erger nu hebben ze mijn maxi fiber pack opengetrokken en mijn 2 mobiele flex abo´s ( 1 Max en 1M) opgezegd en vervangen door  1 mobulus max en 1 mobulus M abo waardoor ik voor hetzelfde +- 15€ teveel betaal tegenover mijn mobile flex abo met mijn maxi fiber pack 

Ook hardware matig komt de installatie niet in orde ik had de optie wifibooster van 11€ genomen begin november 2022 met een maand vertraging komt de technieker die booster plaatse  maar deze is onbekwaam om deze op locatie in  werking te stellen Brussel moet dat doen zei hij 3 maanden verder werkt dat nog altijd niet 

Op het forum kreeg ik een nummer en een dossierbeheerder dit is ondertussen ook al een maand geleden hij ging  contact opnemen met mij maar dat is nog steeds niet gebeurd wel heeft hij waarschijnlijk zelj aktie ondernomen waardoor nog meer mis aan de factuur

Badge

Weer foutieve factuur reeds de vierde maand op rij wordt onterecht my E-press aangerekend ipv het op te lossen maken ze het nog erger ik had bij mijn flex maxi fiber pack 2 mobile flex abonnementen nl een mobile flex Max €33 en een mobile flex M €21 dat heeft iemand en zeker niet op mijn vraag  veranderd naar 2 abonnementen mobulus Maxi €46,99 en mobulus M €26,99 waardoor ik nog eens ± 16 teveel betaal  dit is toch niet ernstig meer dit is opzettelijk want er kan toch niemand zo achterlijk  zijn dat hij dit onbewust doet ik heb een klacht via de politie naar de ombudsdienst voor telecom gestuurd wegens fraude en oplichting

Reputatie 7
Badge +3

@Fsmets  Zolang het IT ticket niet in orde is, wat aangemaakt is om het probleem op te lossen, zal je facturatie fout zijn. Dit zal naderhand gecorrigeerd worden. Je beheerder van het dossier maakt dit in orde.

Badge

Hij maakt het enkel veel erger zonder daar mij in te kennen

Badge

@Fsmets De dossierbeheerder zal uw facturatie wel rechtzetten indien deze foutief zou zijn.Maar ik begrijp uw ongenoegen dat het zo lang duurt vooraleer het in orde is.Excuses alvast.Groetjes,Joel

er is nog na 4 maanden nog niets rechtgezet en doordat hij mijn mobile flex abonnementen veranderd heeft naar mobulus abonnementen betaal ik nog eens ± €16 betaal ik nu samen met de te onterechte aangerekende my e-press bijna €30 per maand teveel/foutief  aan dus mijn facturatie is niet rechtgezet ze is nog meer foutief geworden

 

Reputatie 7
Badge +3

@Fsmets 

je hebt ondertussen ook bemiddeling gevraagd via de ombudsdienst

alle verdere communicatie zal dus via hen verlopen.

groeten

Tina

Reageer