Skip to main content
Vraag

Getrouwheidspremie


Beste,

ik merkte dat mijn getrouwheidskorting verstreken is en betaalde deze maand dus meer voor mijn abonnement. Uit het verleden weet ik dat je die korting als klant ieder jaar weer moet aanvragen. Is het mogelijk om dit voor mij weer in orde te maken aub? Of moet ik hiervoor naar de klantendienst bellen?

Mvg,

Kathy

17 reacties

Martin
  • 33251 reacties
  • 28 februari 2023

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers je hiermee verder zouden kunnen helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privĂ©) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privĂ© info m.b.t. je vraag vermelden), privĂ© velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 28 februari 2023
Martin schreef:

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers je hiermee verder zouden kunnen helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privĂ©) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privĂ© info m.b.t. je vraag vermelden), privĂ© velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Ik vulde mijn profiel aan. Bedankt Martin.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2147 reacties
  • 1 maart 2023

@Kathy_V1976 Ik heb deze terug geactiveerd via order R000000110000P0YX8.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 1 maart 2023

Dankjewel! 😊


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 4 maart 2023

Beste,

 

ik ben reeds 5 jaar trouwe klant bij jullie en ben tevreden van jullie dienstverlening. Echter vind ik wel dat ik na 5 jaar toch recht heb op jullie getrouwheidspremie? Alvast bedankt om dit te bekijken en in orde te brengen. 


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 6 maart 2023

@FDBR  Dit is in orde. Groetjes, Luc


jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 358 reacties
  • 11 februari 2024

Hallo,

Ik merk vandaag op mijn factuur van februari dat de promotie: Uw trouw beloond op internet -5 euro en telefoonlijn -5 euro (getrouwheidspremie)  is verstreken, kunnen jullie dat terug activeren a.u.b.?

Alvast bedankt,

mvg


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 13 februari 2024

@jdm_01  Dit is in orde. Groetjes


jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 358 reacties
  • 13 februari 2024
Luc.M schreef:

@jdm_01  Dit is in orde. Groetjes

Beste Luc,

Alvast bedankt.

mvg

Janick


jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 358 reacties
  • 14 februari 2024
Luc.M schreef:

 

Tip: noteer in het login-profiel je klantgegevens (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!

Dus als ik het goed begrijp kan men privĂ© berichten via “ticket” versturen?

mvg


Martin
  • 33251 reacties
  • 14 februari 2024

Is niet helemaal het zelfde als je een privé bericht stuurt naar een PX medewerker krijgt hij dit bericht op zijn naam binnen en via ticket kan ieder PX medewerker dit lezen maar zij zullen dit zo maar niet lezen/opmerken, tenzij ze er specifiek om gevraagd hebben om gegevens in je veld ticket te zetten, om bv verder te kunnen met het probleem of met wat je gevraagd hebt in je bericht.


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 3 april 2024

Beste,

Mijn klantennummer is 622000196

In april 2023 hebt u mij de getrouwheidspremie toegekend. Ik zie nu op mijn aanrekening dat deze weg is. In maart 2024 betaalde ik 66,49 euro en nu is mijn aanrekening voor april 2024 gestegen naar 72,09 euro. Zou u de getrouwheidspremie voor 2024 weer kunnen activeren en toekennen aub?

 

alvast bedankt.

Freya


Martin
  • 33251 reacties
  • 3 april 2024

Ter info, in afwachting dat een PX moderator je hierbij verder helpt:

Is het inderdaad zo dat deze korting jaarlijks moet vernieuwd worden.

@Proximus_Moderatoren
FDBR heeft hiervoor een nieuwe post aangemaakt → Aanvraag getrouwheidspremie 2024 | Proximus Forum

 


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 3 april 2024

Dag Martin,

 

dankjewel voor uw snelle reactie. Moet ik hier zelf verder nog iets voor ondernemen of zal uw collega mij verder helpen en de getrouwheidspremie weer activeren? 


Martin
  • 33251 reacties
  • 3 april 2024
FDBR schreef:

Dag Martin,

 

dankjewel voor uw snelle reactie. Moet ik hier zelf verder nog iets voor ondernemen of zal uw collega mij verder helpen en de getrouwheidspremie weer activeren? 

 

@FDBR 

Nee gewoon afwachten tot een Proximus moderator op je Bericht reageert

 

@Proximus_Moderatoren
FDBR heeft hiervoor een nieuwe post aangemaakt → Aanvraag getrouwheidspremie 2024 | Proximus Forum


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2499 reacties
  • 3 april 2024

Dag @FDBR er wordt opnieuw getrouwheidskorting geactiveerd vanaf 01/05/2024 - bevestingsmail volgt! Ik sluit dubbele vragen/topics. đŸ˜‰ Groetjes, Heidi


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 3 april 2024

Beste Heidi, 

Hartelijk dank dat u de getrouwheidspremie terug hebt toegekend. Dus vanaf 01/05 betaal ik dan terug maandelijks € 66,50? 
 

alvast bedankt.