Skip to main content
Beantwoord

getrouwheidskorting


Beste, ik krijg elke maand 5€ korting voor trouwe klant al reeds 30 jaar, elk jaar moet ik deze terug opnieuw aanvragen, kan dit ook via deze weg of moet ik dit persoonlijk doen via jullie medewerkers? 

Met vriendelijke groeten 

Mario 

Beste antwoord door Joel M

@mostmansmario Ik zie dat uw getrouwheidskorting  nog loopt tot 12/06/2024.Best in dit geval na 12/06/2024 ons een seintje geven om te verlengen.Groetjes,Joel

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

6 reacties

Martin
  • 33252 reacties
  • 2 mei 2024

@mostmansmario 

Omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen in orde brengen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenstt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2148 reacties
  • Antwoord
  • 3 mei 2024

@mostmansmario Ik zie dat uw getrouwheidskorting  nog loopt tot 12/06/2024.Best in dit geval na 12/06/2024 ons een seintje geven om te verlengen.Groetjes,Joel


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 6 mei 2024

Beste,

Ik heb mijn factuur van mei gekregen en moest plots 4 euro meer betalen. Dit bekeken en vastgesteld dat ik al enige tijd voor een Norton abbonement zou betalen terwijl ik dit nooit gevraagd had of hiervan ben verwittigd van geweest. Alsook mijn getrouwheidskorting twv 5 euro die ten einde is gelopen.

Is er de mogelijkheid tot verlenging aub?

Met vriendelijke groeten,


Martin
  • 33252 reacties
  • 6 mei 2024

@kc9d 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen hiermee, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 7 mei 2024

@kc9d  Dit is in orde. Je ontvang een mail alsook een  creditnota. 


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 7 mei 2024

Beste Luc, Martin,

 

Hartelijk dank hiervoor. Dit apprecieer ik ten zeerste!

Met vriendelijke groeten,