Hoi,
ik zie hier heel wat berichten over mensen die een getrouwheidskorting ontvangen.
Zelf ben ik al meer dan 10 jaar klant, maar nog nooit iets hierover gehoord.
Komen wij ook in aanmerking hiervoor en hoe activeer ik dit?
Groeten
Tom
Hoi,
ik zie hier heel wat berichten over mensen die een getrouwheidskorting ontvangen.
Groeten
Tom
Bedankt, Martin, (voor beide reacties), dit had ik inderdaad reeds op voorhand ingevuld
ik kan dit voor je laten nakijken
bij toekenning ontvang je hiervan per mail een bevestiging.
We zullen eerst dat lopend order over decoder moeten laten doorstromen/afwerken.
Ik zal het opvolgen.
Groetjes
Tina
Hoi,
Groeten
Tom
We zullen eerst dat lopend order over decoder moeten laten doorstromen/afwerken.
Ik zal het opvolgen.
Groetjes
Tina
Een getrouwheidskorting zou ik ook wel willen na al die jaren bij Proximus te zijn.
wat moet ik hier voor doen ?
Hoi,
Groeten
Tom
Ik zal het opvolgen.
Groetjes
Tina
Een getrouwheidskorting zou ik ook wel willen na al die jaren klant te zijn .
wat moet ik hiervoor doen ?
Gewoon afwachten tot een PX forummedewerker hier de draad opneemt en dit laat nakijken.
Bij goedkeuring ontvang je mail ter bevestiging “wijziging pack”, maar dat gaat dan over de toegevoegde korting.
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
wat schrijf ik dan exact bij ticket ?
Dag
Ik zal het opvolgen.
Groetjes
Tina
Ik heb gisteren de decoder ontvangen, werkt perfect, super!
Nog enig nieuws ivm de getrouwheidskorting?
Groeten,
Tom
Dag
Dag
Hoi,
ik heb ondertussen de factuur van zowel juni als juli gehad, maar geen getrouwheidskorting ontvangen. Ook heb ik nooit een bevestiging via mail gekregen. Kunnen jullie het even nakijken en rechtzetten aub?
Bedankt!
Dag
Dag
Dag Heidi, tot op heden heb ik spijtig genoeg nog geen bevestigingsmailtje ontvangen. Groeten, Tom.
Dag
Dag
Bedankt Heidi, ik hou het in de gaten
Dag
Hoi Heidi, ik heb net mijn factuur voor augustus ontvangen, ik moet nu 3 euro meer betalen, geen korting te bespeuren...
het spijt me dat het niet lukt
door je werkgeverskorting wordt onze inleiding altijd geannuleerd.
groeten,
Tina
Dag
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.