Skip to main content

Beste,

ik heb op mijn laatste factuur geen getrouwheidskorting ontvangen? Kunt u deze opnieuw activeren aub?

klantnr 62103**** 

 

Mvg,

Magalie 

@MagalieN 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


@MagalieN 

beste,

ik laat het nakijken.

Bij goedkeuring ontvang je mail ter bevestiging “wijziging pack”, maar dat gaat dan over toegevoegde korting.

groetjes,

Tina


Reageer