Beste,
ik heb op mijn laatste factuur geen getrouwheidskorting ontvangen? Kunt u deze opnieuw activeren aub?
klantnr 62103****
Mvg,
Magalie
Beste,
ik heb op mijn laatste factuur geen getrouwheidskorting ontvangen? Kunt u deze opnieuw activeren aub?
klantnr 62103****
Mvg,
Magalie
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
beste,
ik laat het nakijken.
Bij goedkeuring ontvang je mail ter bevestiging “wijziging pack”, maar dat gaat dan over toegevoegde korting.
groetjes,
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.