Skip to main content

Beste,

Sinds september 2011 ben ik trouwe klant bij Belgacom/Proximus, in de periode van 02/2014 tot 12/2015 heb ik genoten van getrouwheidskorting. Sindsdien werd mij geen getrouwheidskorting meer toegekend, is het mogelijk dit voor een trouwe klant nogmaals te activeren?

Alvast bedankt!

Ter info: hiervoor best in afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen en direct aan de slag zouden kunnen gaan,  zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). 

Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


Martin,

Zoveel mogelijk gegevens zijn ingevuld op mijn forumprofiel.

Groeten

Huub


@hhorsten  Dag, dit is in orde. Groetjes Luc


Reageer