Vraag

getrouwheids korting

  • 12 August 2023
  • 5 reacties
  • 97 Bekeken

Als trouwe klant , al van beginne af, heb ik bij mijn weten nog nooit niet kunnen meegenieten van een of andere korting , hoe moet ik deze aanvragen ?


5 reacties

@KennethB Bij deze heb je deze korting aangevraagd en is het gewoon afwachten tot een PX moderator hier reageert en je hiermee verder helpt.

PS: Ondertussen best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, indien gewenst. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op". 

 

Reputatie 7
Badge +3

@KennethB  Er lopen momenteel 2 getrouwheidskortingen voor jou.  Einddatum 20/8/2024. Groetjes

Reputatie 2
Badge

In ben reeds 45 jaar trouwe klant van Belgacom en nu  proximus . Nooit eens beloond geweest met een korting als trouwe klant . Zou heel welkom zijn vermits mijn abonnement nu toch al € 103 bedraagt. Mijn gegevens staan in profiel. Indien mogelijk met veel dank.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Walter bladerunner getrouwheidskorting geactiveerd vanaf 01/02/2024 - looptijd 12 maanden. Bevestigingsmail volgt!

Reputatie 2
Badge

Beste HeidiE,

Ik heb je mail ontvangen. Met veel dank . Ondanks de koude heb je mijn hart verwarmd.

Reageer