Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie zetten bv ivm je vraagstelling.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
NB: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.
Oke thx ik heb gedaan zoals je zegt..
Ik ben benieuwd
...
NB: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.
op maandag blijkbaar ook niet.
@Robin vd haeghen Volgens de informatie die ik terugvind werd de Microsoft Surface Laptop Go 64GB geleverd en afgehaald in het pakjespunt op dinsdag 21 december 2021 om 18:26. Deze bestelling werd niet geannuleerd waardoor er nooit een terugbetaling is gebeurd. Groetjes, Antonella
Ik heb het inderdaad 2 keer besteld en 2keer betaald ook..
Ref R4WEBSHOP012501444 is de referentie van de geannuleerde order
@Robin vd haeghen Begin januari werd hiervoor een dossier behandeld (49957747) waarbij de dossierbeheerder jou vroeg naar het betaalbewijs van de dubbele betaling. Aangezien ik op jouw naam in december slechts 1 betaling terugvind van € 99, vrees ik dat ik hetzelfde ga moeten vragen. Groetjes, Antonella
Mijn eerste betaling was 21 november
2de keer 17 December
Ben nu op mijn werk maar zal bewijs vanavond posten
Denk dat dit wel genoeg bewijst ?
@Robin vd haeghen Dank je wel voor de info. Ik heb dossier 50078392 opgemaakt voor de bevoegde dienst met alle info. Alles is nu duidelijk en een dossierbeheerder zal het nodige voor jou in orde maken. Groetjes, Antonella
En hoelang gaat dit dan weer nog duren ?
@Robin vd haeghen de dossierbeheerder zal je verder informeren. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Heidi
Ik heb nog altijd niemand gehoort..
Hoelang kan dat nu duren ??
@Robin vd haeghen Uw dossier 50078392 is sinds dinsdag volop in behandeling.De dossierbeheerder zal zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel
Sinds dinsdag volop in behandeling..
Dat duurt toch maar 5min..?
@Robin vd haeghen Ik heb je opmerking in het dossier gezet. Het is in behandeling meer kunnen wij ook hierover niet zeggen.. onze excuses.
@Robin vd haeghen Het dossier werd behandeld en gesloten. De terugbetaling werd ingeleid en staat eerstdaags op uw rekening. Groetjes, Antonella
Da zou dan vandaag moeten zijn ?
Momenteel nog niks in ieder geval
@Robin vd haeghen
nee, dat zal vandaag nog wel niet zijn… in de loop van deze week vermoeden we;
groeten
tina