Vraag

Geen telefoon, internet en Tv sinds 15/6

  • 20 June 2022
  • 2 reacties
  • 21 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

De telefoonlijn was onderbroken  sinds 15/6 door werkzaamheden die hier in de straat worden uitgevoerd. Op  17/6 heb ik met mijn Gsm Proximus op de hoogte gesteld en ik kreeg als mededeling dat er een technieker naar mij thuis zou worden gestuurd. De vriendelijke technieker was correct op afspraak en heeft de nodige metingen uitgevoerd. Normaal gezien zou er ten vroegste een lasser beschikbaar zijn op 27/6 om het probleem op te lossen.deelde hij mij mee  Vandaag zijnde 20/6 is er terug een medewerker van Proximus langs geweest om metingen uit te voeren en is de lijn weer operationeel tot mijn grote opluchting.

Nu mijn vraag…

Moet er betaald worden voor de dagen dat ik geen gebruik kon maken van  telefoon, internet en Proximus TV ? Indien nee, hoe moet ik dat dan bewerkstelligen om dit op mijn volgend factuur in vermindering te laten brengen?

 

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Patrick48 Ik heb de aanvraag tot compensatie doorgestuurd naar de bevoegde dienst via dossier 50855638. Een dossierbeheerder zal je hierover verder op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Reputatie 4
Badge +1

@AntonellaD 

Alvast bedankt voor de moeite en de supersnelle reactie.

Mvg.

Reageer