Vraag

Geen affinity korting meer met fiber-pack 😒

  • 14 July 2021
  • 13 reacties
  • 388 Bekeken

We zijn overgestapt naar fiber en nu stellen we vast dat de affinity korting via de werkgever niet van toepassing is op dit pack. Wat heel jammer is wat dat was in mijn geval toch 10%.

Ik las nu wel dat proximus een gelijkaardige aanbieding heeft namelijk ”Packs for employees”. Kom ik hiervoor in aanmerking?

Grtz

 


13 reacties

Er worden inderdaad ook soms vervangende kortingen gegeven voor bv een jaar, maar de Proximus medewerkers zelf kunnen natuurlijk verder met je bespreken wat er wel dan niet eventueel nog  mogelijk is als ze hier de draad terug opnemen.

Verder nog ter uwe info:  Dit is hier ook vroeger in dit verband gepost werd als antwoord:

Affinity-programma:
Sinds 1 juli 2020 zijn de nieuwe Packs onder de naam FLEX gelanceerd.
De vorige Packs (Familus, Tuttimus en Minimus) worden niet meer gecommercialiseerd.
Het Affinity-programma is niet van toepassing op de nieuwe FLEX Packs.
De gevallen die zich zullen voordoen zijn als volgt:

  • Als de werknemer geniet van de Affinity-korting met Familus, Tuttimus of Minimus en niets verandert aan zijn Pack, behoudt hij zijn Affinity-korting.
  • Als de werknemer gebruik maakt van de Affinity-korting en migreert naar een nieuw FLEX Pack, verliest hij zijn Affinity-korting.

ondertussen eens kijken op basis van info komende van uw werkgever,
of u nog toegang en eventueel nog korting hebt
https://www.proximus.be/affinity/nl/?view=default

 

Of er andere kortingen mogelijk zijn op flex daarvoor best een officieel antwoord van Prox  afwachten.

Reputatie 7
Badge +3

@Briezer  (aka @Ron_09 ) Het Affinity programma is inderdaad niet compatibel met Flex (bedankt @Martin ).

In de plaats werd wel een korting van €10/maand gedurende 12 maanden geactiveerd. Deze wordt correct toegepast op de factuur.

De optie Fiber Boost 1 Giga werd verwijderd en het aangerekend bedrag van €15 voor deze optie werd rechtgezet op 12/07.

Je betaalt nu €2,55/maand meer voor jouw abonnementen. Hiertegenover staat dan wel een ferme upgrade van de abonnementen in de plaats.

Packs for Employees is geen korting, maar een tussenkomst van de werkgever op het internetabonnement. Dit krijg je dus enkel als jouw werkgever dit aanbiedt. Meer info op http://www.proximus.be/pfe

Groetjes,

Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD de €10/maand is niet in de plaats van de affinity maar is er gekomen na een contact met een medewerker nav mijn opmerking dat een nieuwe klant voor een fiberpack meer dan €40 korting krijgt. Tijdens dit contact werd er ook nog €3 korting aangeboden op het mobiele tarief en werd de affinity korting van 10% ook toegekend.

Met dit voorstel (via mail toegezonden) hebben we dan beslist om over te stappen naar fiber. Groot was dan ook de verbazing dat op het factuur enkel de €10 korting stond. Een telefoontje later was de realiteit dat de andere toegezegde kortingen niet van toepassing zijn op het fiberpack. Om het met de woorden van de dienst factuurtje te zeggen, “men heeft u bij het opmaken van het voorstel voorgelogen" 🤔

Nu los daarvan heb ik ondertussen de vraag gesteld aan mijn werkgever. Maar u begrijpt dat proximus en enkele medewerkers bij mij geen al te goede indruk hebben nagelaten.

Reputatie 6
Badge +2

@Ron_09  Dag , dit begrijpen wij al te best en vinden het zeer jammer. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Ron_09  @Briezer  Ik heb jouw dossier in behandeling genomen en jou een mailtje gestuurd. Stuur je me het voorstel dat je op mail had gehad even door? Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD , voorstel per mail doorgestuurd 

Grtz

Reputatie 7
Badge +3

@Ron_09  Ik ga verder navraag en onderzoek doen en zal jou via mail op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Hallo

Vandaag overgegaan naar Flex Fiber abonnement. Toen ik belde met jullie diensten sprak ik over de Affinity korting die overgedragen zou moeten worden. Dat was geen probleem volgens hen maar dat kon niet gebeuren op dat ogenblik. Ik moest wachten tot de omschakeling gebeurd was. Vandaag bel ik om dit aan te vragen en hoor ik doodleuk dat de korting niet automatisch overgedragen wordt maar dat er een nieuwe aanvraag naar de werkgever moet gebeuren. Top, ik voel me goed ….
Ik krijg als compensatie nu een korting van €5 voor 6 maand. Als trouwe klant word je niet gewaardeerd.  

Reputatie 7
Badge +3

@11787004 Affinity is niet compatibel met Flex. Deze kan je dus helaas niet meer aanvragen.

Als tegemoetkoming heb ik een bijkomende korting voor jou geactiveerd. Dit wordt ook per mail bevestigd.

Groetjes,
Antonella

Hartelijk dank Antonella! Mail is net binnen gekomen. Vriendelijke groet, Patrick Heylen

Ondanks de belofte dat er niets zou veranderen aan prijs die ik had als niet actief medewerker bij proximus betaal ik toch al enkele maanden de factuur zonder korting sedert de activatie van flex fiber. Inmiddels heb ik al twee keer een mail ontvangen met de correcte korting en de belofte dat het in orde komt. Kwaliteit T.V kijken op fiber, af en toe stilstaand beeld, en anders dan blokkeert de V5 mini decoder dan ook nog wel eens ?. Er is al twee keer een technieker langs geweest en telkens blijf ik met hetzelfde probleem zitten.  

Reputatie 6
Badge +2

@Marnick L  Dag Marnick ik zie dat onze peroneelsdienst hiervoor een dossier heeft aangemaakt. Ik heb ze toegewezen aan iemand voor verdere afhandeling. Zij neemt spoedig contact met u op. Groetjes Luc

Bedankt voor uw inzet Luc. Benieuwd of ze nu eens gaan reageren en mij een eerlijk antwoord gaan geven over deze situatie. Met valse beloftes of tijdelijke kortingen ben ik niets. 

Reageer