vrijdag hadden m’n zoon en ik opeens geen netwerk meer (2 nrs /1factuur)
plots kreeg ik een mail waarin gemeld werd dat wij de proximus diensten hadden stopgezet
dit was zeker niet gebeurd
zaterdagochtend direct gebeld en na 45min aan de lijn te hangen (met onze vast lijn van telenet want met gsm hadden we geen netwerk), bleek dat er een administratieve fout was gebeurd en dat na een paar uur onze beide nrs terug zouden geactiveerd zijn en we rond 13u zouden gebeld worden door proximus ter controle
zaterdag late namiddag nog steeds niet in orde, opnieuw gebeld na een half uur kregen we de raad om onze gsm’s opnieuw op te starten
mijn gsm had opnieuw bereik, die van mijn zoon echter niet..mijn zoon werd dan gebeld door de technische dienst en kreeg het advies om zijn sim kaart te verwijderen en terug te installeren en dan zou het probleem moeten verholpen zijn
zijn nu zondagavond en hij heeft nog steeds geen netwerk, hij moet morgenochtend de baan op met de fiets zonder bruikbare gsm !!
als ik my proximus nu raadpleeg is zijn nr zelfs verdwenen van ons account
ben al jarenlang trouwe klant bij proximus en vind dat dit niet kan !!