Vraag

Fout in app

  • 21 November 2021
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 2

Vorige maand had ik problemen met traag internet en na opnieuw opstarten hadden we ook geen tv meer. Zie mijn bericht op dit forum "infochannel". Ik heb gereset, gecontroleerd of alle facturen betaald waren. Maar ik kon het probleem niet terug vinden. De volgende morgen heeft mijn man gebeld naar de klantendienst. Toch een onbetaalde factuur. De medewerker ging een betaallink doorsturen. Maar met deze link kregen we dezelfde pagina als in de app. Alle facturen waren betaald en geen betaalknop. Gecontroleerd in mijn bankgegevens en inderdaad de laatste factuur was nog niet betaald.

Ondertussen kreeg ik antwoord op het forum van een proximus medewerkster. Alles was betaald en de technische dienst ging het inorde maken. Maar ik had nog steeds niet kunnen betalen. Dus dat klopt niet.

Mijn man onmiddellijk terug gebeld naar de klantendienst en nog steeds die zelfde betaal link. Na veel aandringen heeft er dan toch iemand die de factuur kunnen aanpassen en hebben wij kunnen betalen.

Na 2 dagen zonder tv en internet krijgen we nu nog de kosten voor wederindienstelling, wat ik niet correct vind. Door de fout in de app van Proximus heb ik geen melding gekregen voor betaling. Bij het controleren van openstaande facturen wat ik meermaals doe in de maand was alles betaald. Zelfs de proximus medewerkers op het forum waren overtuigd dat alles betaald was...


3 reacties

best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) blijft dan wel bereikbaar.

Reputatie 7
Badge +3

@Amanda85 Ik heb hiervoor dossier 49681792 opgemaakt. Mijn collega zal dit voor je nakijken en je verder informeren. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

@Amanda85 Ik heb hiervoor dossier 49681792 opgemaakt. Mijn collega zal dit voor je nakijken en je verder informeren. Groetjes, Antonella

Super, dank u wel!

Reageer