Vorige maand had ik problemen met traag internet en na opnieuw opstarten hadden we ook geen tv meer. Zie mijn bericht op dit forum "infochannel". Ik heb gereset, gecontroleerd of alle facturen betaald waren. Maar ik kon het probleem niet terug vinden. De volgende morgen heeft mijn man gebeld naar de klantendienst. Toch een onbetaalde factuur. De medewerker ging een betaallink doorsturen. Maar met deze link kregen we dezelfde pagina als in de app. Alle facturen waren betaald en geen betaalknop. Gecontroleerd in mijn bankgegevens en inderdaad de laatste factuur was nog niet betaald.
Ondertussen kreeg ik antwoord op het forum van een proximus medewerkster. Alles was betaald en de technische dienst ging het inorde maken. Maar ik had nog steeds niet kunnen betalen. Dus dat klopt niet.
Mijn man onmiddellijk terug gebeld naar de klantendienst en nog steeds die zelfde betaal link. Na veel aandringen heeft er dan toch iemand die de factuur kunnen aanpassen en hebben wij kunnen betalen.
Na 2 dagen zonder tv en internet krijgen we nu nog de kosten voor wederindienstelling, wat ik niet correct vind. Door de fout in de app van Proximus heb ik geen melding gekregen voor betaling. Bij het controleren van openstaande facturen wat ik meermaals doe in de maand was alles betaald. Zelfs de proximus medewerkers op het forum waren overtuigd dat alles betaald was...