Vraag

Flex Fiber promo niet verrekend op laatste aanrekening

  • 4 December 2020
  • 1 reactie
  • 180 Bekeken

Berichtje via het Forum omdat Facebook / Twitter en 0800 nummer onbereikbaar zijn of gewoon niet willen antwoorden… 

Sinds september zijn wij overgeschakeld naar het Flex Fiber S pakket via de actie https://proximus.be/flexfiberpromo . Telefonisch werd ons bevestigd dat het bedrag op 75EUR / maand gedurende 1 jaar zou zijn. Nu krijgen we de aanrekening voor maand 4 en is de promo niet meer verrekend op onze aanrekening?!

Kunnen jullie dit nakijken / rechtzetten?

Dit zou toch wel onacceptabel mocht er gelogen zijn over de “gedurende 1 jaar”...


1 reactie

Reputatie 7
Badge +2

@_JVAW  Dag Jonas, ik heb voor u deze promo terug geactiveerd voor de overige maanden. Bij de aanvraag heeft men de promo voor 3 maanden geactiveerd ipv 12 maanden. Ik zie dat de collega’s reeds een rechtzetting hebben gemaakt voor deze aanrekening.  Het dossier wat aangemaakt is geweest zal ik hierbij sluiten.  Groetjes Luc

Reageer