Skip to main content

Ik krijg via mail elke maand een factuur in m'n box wat van iemands anders is. Deze persoon woont in dezelfde gemeente als ik .Als ik in de mail  de 'factuur' raadpleeg zie ik dat deze op mijn e-mailadres staat.Ik heb al via Messenger hulp gevraagd aan Proximus maar er is niet op gereageerd.

@eric.raskin 

oei, heel vervelend, maar we kunnen dit wel oplossen

via je forum login, vind ik wel een klantennummer van jou.

Vermoedelijk krijg je je eigen aanrekeningen wel correct.

Indien je je profielgegevens wil invullen, graag :-)

 Aangezien je de facturen al hebt geraadpleegd zie je wellicht het klantennummer van de andere partij ?

kan je die ook doorgeven via je profiel ? (enkel zichtbaar voor ons) )- dan wissen we daar jouw mailadres en zoeken het correct.

Excuses voor het ongemak.

mvg, 

Tina

 

 


Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op


Waar op mijn profiel kan ik jullie privé sturen ivm mijn vraag?


in de vakken waar “privé” aangegeven staat

dan kun je nog een bericht sturen dat je uw gegevens ingevuld hebt.


Bv; zie info @Martin

uw avatar - profiel wijzigen en opslaan 

in een leeg veld  van uw forum login profiel bv. ticket het klantnr van de betrokken persoon en bij voorkeur ook een factuurnr ingeven)

en op dit publieke forum gewoon melden “gedaan/ingevuld in veld ticket” bv.

 


privé vakken zijn aangeduid met (Privé)

 


@eric.raskin Zou je het betrokken klantennummer dat je hebt ingevuld bij ‘ticket’ nog even kunnen checken? Er mist namelijk een cijfertje. Geef maar een seintje zodra dit werd aangepast. Groetjes, Antonella


Is gebeurd.Alvast bedankt.

Erik.


@eric.raskin Jouw e-mailadres werd verwijderd. Groetjes, Antonella


Reageer