Ik krijg via mail elke maand een factuur in m'n box wat van iemands anders is. Deze persoon woont in dezelfde gemeente als ik .Als ik in de mail de 'factuur' raadpleeg zie ik dat deze op mijn e-mailadres staat.Ik heb al via Messenger hulp gevraagd aan Proximus maar er is niet op gereageerd.
oei, heel vervelend, maar we kunnen dit wel oplossen
via je forum login, vind ik wel een klantennummer van jou.
Vermoedelijk krijg je je eigen aanrekeningen wel correct.
Indien je je profielgegevens wil invullen, graag :-)
Aangezien je de facturen al hebt geraadpleegd zie je wellicht het klantennummer van de andere partij ?
kan je die ook doorgeven via je profiel ? (enkel zichtbaar voor ons) )- dan wissen we daar jouw mailadres en zoeken het correct.
Excuses voor het ongemak.
mvg,
Tina
Ter info: Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op
Waar op mijn profiel kan ik jullie privé sturen ivm mijn vraag?
in de vakken waar “privé” aangegeven staat
dan kun je nog een bericht sturen dat je uw gegevens ingevuld hebt.
Bv; zie info @Martin
uw avatar - profiel wijzigen en opslaan
in een leeg veld van uw forum login profiel bv. ticket het klantnr van de betrokken persoon en bij voorkeur ook een factuurnr ingeven)
en op dit publieke forum gewoon melden “gedaan/ingevuld in veld ticket” bv.
Is gebeurd.Alvast bedankt.
Erik.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.