Vraag

factuur uitgesteld betalen

  • 25 June 2022
  • 2 reacties
  • 954 Bekeken

Beste ik heb wegens enkele financiële tegenvallers op enkele dagen een moeilijke maand achter de rug en nu heb ik net een zeer hoge factuur waar ik me eigenlijk niet bewust van was dat het zo hoog opgelopen was.. Ik ben al enige tijd trouwe klant bij jullie en zal dit in de toekomst ook blijven maar nu is mijn vraag zou ik mijn factuur alstublieft eenmalig uitgesteld kunnen betalen? Of eventueel in een afbetalingsplan als jullie dit liever hebben? Graag wil ik dit gewoon zo snel mogelijk in orde hebben en ik zal er dan ook voor zorgen dat dit volgende maand zonder enige problemen in orde en betaald is..

Ik zou je echt enorm dankbaar zijn.

Bedankt 

 

 

 

 


2 reacties

@Jeroen s

De Proximusmedewerkers komen hier pas maandag terug langs. Je bent zeker niet de enige met financiële tegenvallers. Ik ben blij dat het niet alleen mij overkomt maar je kan via het 0800 nummer van Proximus de betaling van je factuur uitstellen tot de laatste dag van deze maand.

Omdat alles de laatste tijd al zo duur geworden is. Ik heb het gevoel dat we steeds meer moeten betalen om minder te krijgen.

Zenders verdwijnen soms uit het basispakket. Maar de prijs daarvan heb ik nog nooit weten dalen.

Onze vaste lijn hebben we al een jaar geleden opgezegd alsook dat pakket met discovery id, Fox en BBC entertainment, scheelt toch wat. Anders hadden we facturen van €170 en nu rond €125.

Alhoewel ik vind dat het nog duur is elke maand €125 voor wat tv, internet en 2 gsm abonnementen.

Veel succes ivm het uitstellen van je factuur. 

En woensdag of donderdag kunnen we er weer tegenaan met vers geld.

Timm1983

Reputatie 7
Badge +3

@Jeroen s 

zie info privébericht

Groeten

Tina

Reageer