Vraag

Factuur stopzetting

  • 17 February 2021
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Beste,

 

al mijn diensten werden op 2 februari stop gezet en afgesloten

doch krijg ik een factuur voor de ganse maand februari ...raar ;;

ik weiger deze dan ook te betalen , waarvoor jullie ook schriftelijk zijn voor aangeschreven

doch zoals we gewoon zijn van Proximus ‘ geen reactie ! …

Jullie hebben tevergeefs geprobeerd via domiciliering het toch van de bank af te halen , maar spijtig

ik heb jullie geblokkeerd op mijn bank ;;;

Jullie hebben meer als tijd genoeg om voor 2 dagen een afrekening te maken , ipv een hele maand , wat niet correct is , en er wel over is … schandalig noem ik dat 

Graag correctie !!


4 reacties

gewoon afwachten tot hier iemand van het prox forumteam langskomt om dit verder na te trekken en je hierbij te helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@Danny64 Sorry voor de late reactie.De opzeg is in orde gekomen op 2/2/21.De nodige creditnota 7193087959, bedrag 50,71EUR is opgemaakt.U dient enkel nog het verschil van 5,21EUR over te schrijven met de huidige mededeling.(is voor abonnement tot datum van opzeg).Groetjes,Joel

 

Reputatie 4
Badge +1

Ok, Bedankt

Werd zonet betaald

 

MVG

Reputatie 7
Badge +3

@Danny64 Bedankt voor de feedback.Fijne dag nog toegewenst.Groetjes,Joel

Reageer