Beantwoord

factuur plots hoger en niet meer zichtbaar

  • 24 March 2022
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

sinds deze maand is mijn factuur plots 170 euro duurder. 

men rekent de lopende maand ook aan wat men de voorgaande jaren nooit deed.
Ik kan de vorig facturen ook niet meer opvragen…..
De klantendienst heeft kan ons niet verder helpen, de ene medewerker zegt dat het normaal is terwijl de andere zegt dat onze laatste factuur fout is…..

nog een andere collega van jullie zegt doodleuk zonder het te beseffen dat wij de maand maart 2x moeten betalen (deze maand en volgende maand krijg je een afrekening van de vorige maand).

Ergste van al is dat er momenteel reeds 2 telefonisten de telefoon gewoon hebben neergegooid……
waar kan ik met mijn probleem terecht….. 

icon

Beste antwoord door HeidiE 24 March 2022, 13:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @bart078 in februari bedroeg jullie factuur 0 EUR, blijkbaar is er toen iets misgelopen. Daarom krijg je deze maand zowel februari als maart aangerekend. Ik stuur je een overzichtje per mail. Jullie volgende factuur zal weer maandelijks zijn. Onze excuses voor het ongemak! Groetjes, Heidi

beste,

 

ik kan nergens een factuur van 0 euro terugvinden van jullie.
Iedere maand is er een bedrag van de rekening gegaan dat maandelijks ongeveer hetzelfde is. deze maand is het ineens 200 euro hoger…… 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @bart078 wij ontvingen op 07/02 de betaling van de factuur van januari, deze van februari werd omwille van de nul EUR niet aangeboden via domiciliëring:

Vanaf maart is er ook een extra abonnement (Joint Offer/Data Phone) actief, dit verklaart de verhoging.

Groetjes, Heidi

ok, in het verleden (tot en met januari ) factureerden jullie altijd de maand nadien. vb factuur januari gaat 7/2 van de rekening. die van februari zou dan nul en en normaal rond 7/3 van de rekening gaan. 

de factuur voor de maand maart zou dan rond 7/4 van de rekening gaan als ik het goed begrijp zoals het al jaren hier gaat. Plotseling gaan jullie de maand maart samen met de uitgestelde betaling van februari op 21 maart al van de rekening halen….. en ja het klopt dat er een extra contractje bij is gekomen….. maar dat is geen contractje van 200 euro. 
Volgens mij hadden jullie enkel de maand februari mogen incasseren en de maand maart zoals jullie al jaren doen pas rond 4 april…..

 

Reputatie 7
Badge +3

@bart078 Doordat men had ingezien dat er geen factuur in februari was opgemaakt/aangeboden heeft men onmiddellijk begin maart deze opgemaakt(abonnement voor februari en maart samen).Daardooor valt in dit geval de betaaldatum in dezelfde maand.Het aantal dagen tussen de opmaak van de factuur en betaaldatum is idem als voordien.Excuses alvast voor het ongemak en de verwarring.Groetjes,Joel

Reageer