Skip to main content

In januari heb ik een samsung S21 aangekocht online in combinatie met een abonnement.

Nu sinds een week heb ik een volledig zwart scherm, terwijl mijn telefoon nog opstaat (alarm gaat af etc).

Ik ben zaterdag al in de winkel geweest en zij hebben me aangeraden om meteen contact op te nemen met samsung maar dan heb ik mijn factuur van aankoop nodig. 

Ik vind deze niet meteen terug.

Jullie collega van de winkel (bist wilrijk) heeft hiervoor een mail gestuurd naar 1 van jullie diensten en ik ging maandag zeker een mail ontvangen.

Tot op vandaag nog niets ontvangen.

Kunnen jullie mij dit bezorgen zodat ik mijn gsm kan binnenbrengen bij Samsung.

Met vriendelijke groeten 

Tatiana Daem

TUI: Ondertussen dan best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten zodat de proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen morgen als ze de draad hier opnemen.


@Tati43 Dag Tatiana, ik heb je een mail verzonden. Groetjes Luc


Reageer