Vraag

factuur is niet juist

  • 12 December 2023
  • 5 reacties
  • 73 Bekeken

Beste, verleden maand heb ik onze proximus overgezet naar proximus flex, daar ik met het overgaan een keuze kon maken tussen tv, korting en dergelijke had ik voor een tv gekozen voor €99, die heb ik niet gekregen, de reden weet ik niet, aan telefoon zeiden ze dat ze het niet in hun computer konden krijgen, kreeg ik de optie om 3 maanden korting te krijgen op de factuur, nu de factuur binnen is zie ik dat de korting niet verrekend is, als het mogelijk is en de tv  kan nog voor €99 wil ik deze nog wel hebben en betaal ik de factuur volledig of mijn factuur moet op nieuw berekend word met korting. 

Mvg.

Michel


5 reacties

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Mauricevsp  Welk toestel?

De samsung 55" 4K Smart tv voor €99

Reputatie 7
Badge +3

@Mauricevsp Ik heb dossier 53715706 aangemaakt en doorgestuurd naar de desbetreffende dienst.Zij gaan het verder nakijken en u nadien zelf terug contacteren.Groetjes,Joel

Ok, bedankt

Reageer