Vraag

factuur fout ?

  • 6 May 2020
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

Beste,

Ik kreeg vandaag mijn factuur waarop ik voor de periode van 1 mei tot 31 mei aangerekend word met de tuttimus pack. op 05/05/2020 heb ik telefonisch een gesprek gehad met een medewerker waarbij ik onze pack veranderd heb naar minimus zoals ons werd aangeraden in de winkel nadat we 3 maand klant zijn bij proximus. aangezien er nooit een vaste telefoon aangesloten werd is dit nogal logisch om te gaan veranderen.

Alsook sprak de dame in kwestie van een extra korting van 10 euro / maand gedurende 12maand. deze staat niet vermeld op de facturatie.

Kan iemand dit eens nakijken ? Of zal dit volgende maand opnieuw berekend worden met de factuur van juni ? 

 

klantnummer 6********

Documentnummer 7********1 


2 reacties

Ter info: morgen zullen de proximus medewerkers als ze hier terug langskomen dit wel voor u nakijken.

NB: best zo weinig mogelijk privégegevens op het openbaar forum zetten maar in een privé vak via je forumprofiel.

Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar ergens in één van deze vakken je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Reputatie 7
Badge +3

@Andrejelo 

Ik heb dit nagekeken : 

de aanrekening is opgemaakt op 3-5-2020

Je aanvraag voor aanpassing staat op 4-5-2020

dus voor de facturatie was er nog niks aan de hand.

Maar dit wordt automatisch verrekend bij de volgende aanrekening. 

Indien er de volgende keer nog vragen zijn (zoals de beloofde korting die nog niet geldig was op 3-5-2020) mag je ons contacteren voor nazicht

vriendelijke groeten,

Tina

Reageer