Skip to main content

Hello.we betaalden de factuur, maar mijn man vergat de eerste 3 cijfers van zoveel rekeningen in te voeren.en het factuuraccount waarvoor we hebben betaald, is anders dan het account dat we ontvangen

Dat is een moeilijke voor mij. Ik begrijp dat er een probleem was bij het betalen van de Proximus factuur. Uw man heeft niet het volledige rekeningnummer ingevuld. Ik vermoed dat de betaling dan ook niet doorgaat. Dus geen paniek. Heb je een app van uw bank en gebruik je die voor betalingen te doen? Of doe je betalingen met een papieren formulier? 
Alleszins is uw bankkantoor morgen open en kun je alles eens navragen.

Morgen komt er zeker iemand van Proximus hier op het forum en die zal u zeker helpen. Daarom kijk je best eens naar uw forumprofiel om te zien of er voldoende elementen in staan die Proximus moet toelaten u te identificeren op het forum.


@DamianKrupa

Beste,

op welke datum hebben jullie de betaling gedaan ?  Momenteel zie ik voor juni nog geen ontvangen betaling.

Ik zal jullie via privébericht meer gedetailleerde info vragen.

Dan kunnen we de betaling laten opzoeken.

Laat even weten als je het privébericht hebt beantwoord.

Groeten, 

Tina

 


Reageer