Vraag

facturatie

  • 19 December 2023
  • 11 reacties
  • 135 Bekeken

ik heb sedert oktober geen zicht meer op de facturen via my proximus.

Is het mogelijk dit eens na te zien aub


11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@ilsec Best dat je de schaker functie van Myproximus-app gebruikt om dit te melden door te schudden met je smartphone zodat een venster opent waar je het probleem dan doorgeeft, zodat dit direct bij de personen terecht komt die deze problemen moeten oplossen, je krijgt dan ook normaal gezien een bericht eens het opgelost is. Groetjes,Joel

Al geprobeerd doch lukt n iet. Al meerdere malen ook gemeld aan de klantendienst.

 

Reputatie 7
Badge +3

@ilsec Ik heb dossier 53735282 aangemaakt en doorgestuurd naar de desbetreffende  dienst voor verder nazicht.Nadien gaan ze zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Dank!

Op dit ogenblik heb ik terug zicht op de facturen via MY proximus, doch enkel voor 

installatie-adres Zwijnaardse Dries 1 te 9000 Gent en niet voor ons installatie-adres te 9090 Melle, Brusselsesteenweg 107.

Kan dit ook eens bekeken worden. 

Reputatie 7
Badge +3

@ilsec Ik heb uwe feedback doorgegeven aan de dossierbeheerder.Deze gaat het verder onderzoeken/nakijken voor u.Groetjes,Joel

Beste Joel,

verdere update van onzentwege


We hebben zoals gemeld twee installatie-adressen onder klantnr. 2190236 : 
1.    Zwijnaardse Dries 1 te 9000 Gent. Laatste factuur dateert van 02/01/2024 (docnr. 7426225326), Bizz Internet Fiber 102171767285. Facturen zijn zichtbaar op MY Proximus


2.    Brusselsesteenweg 107 te 9090 Melle. Bizz internet 102356048693. Geen facturen zichtbaar op MY proximus. Laatste factuur ontvangen dateert van 02/12/2023.  Bij telefonisch contact met de dienst facturatie van Proximus blijkbaar ook geen recente factuur???? 
De twee installatieadressen zijn op MY proximus zichtbaar onder producten, doch niet onder facturen.
Het is hier dus niet enkel een probleem MY proximus, maar ook probleem bij de facturatie.

Kan U dat ook nog eens doorgeven.

Dus graag laatste factuur voor installatie-adres Melle  (02/01/2024?) doormailen aub.

 

Groetjes,

Ilse
 

Reputatie 7
Badge +3

@ilsec Ik heb de extra feedback bijgevoegd in uw lopend dossier 53735282.Ik zie dan men er volop mee bezig is.Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

Joel,

Nu vandaag factuur voor installatieadres melle terug te vinden op MY proximus (docnr 7427924221, doch opgeslagen onder aanrekening Zwijnaardse Dries en niet onder Melle.

De facturen van installatie-adres Zwijnaardse Dries zelf zijn nu opnieuw niet meer te consulteren…

 

het zou toch duidelijk moeten zijn. Onder ons klantnr. 2 installatie-adressen zoals ook correct vermeld onder producten en dan ook twee facturen, 1 voor Zwijnaardse Dries Gent en 1 voor Melle.

Gelukkig hebben we nu wel de twee facturen ontvangen, maar zou toch graag beide facturen en overzicht kunnen consulteren op My Proximus en hopelijk volgende maand niet opnieuw deze problemen. 

 

Reputatie 2
Badge

@ilsec 

Verwacht je maar niet snel aan een oplossing. Ik zit al twee maanden met problemen in de My Proximus app en alles is meermaals doorgegeven. Maar er komt geen oplossing al beloven ze van wel.

 

Reputatie 7
Badge +3

@ilsec  Collega Brent is met je dossier bezig. hij neemt contact met je op. Groetjes

Reageer