Beantwoord

facturatie

  • 3 December 2022
  • 10 reacties
  • 226 Bekeken

Beste, ik denk dat jullie mijn facturatieverwerking terug aangepast hebben, wat ik NIET gevraagd heb. IK WENS MIJN FACTUREN NOG STEEDS OP PAPIER ! Is dat zo moeilijk? Waarvoor dank, Marc

icon

Beste antwoord door Martin 3 December 2022, 10:22

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Marc De Soete 

Met de post

Je kunt dit zelf instellen.

Ga als volgt te werk.

  1. Ga naar MyProximus:
    Via de app? Tik op de cirkel bovenaan links en daarna op Factuurinstellingen .
    Via de website? Klik op onderstaande link en meld je aan.
    www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Bill__/settings
    Zie je je facturen niet, dan moet je beheerder worden  van je account.
  2. Het groene vinkje duidt aan hoe je je factuur of aanrekening momenteel ontvangt.
  3. Klik op Per post.
  4. Klik op Bevestig.
  5. We zullen het document sturen naar je bestaande adres versturen. 
    Let op: Is je volgende factuur of aanrekening bij ons al in voorbereiding, wordt ze nog 1 keer op de oude manier verstuurd.

Ook als je je facturen per post ontvangt. blijven ze 12 maanden op MyProximus beschikbaar . Vandaar uit kan je ze op je computer, smartphone of in de cloud opslaan.

Pat52, ik heb dit niet gewijzigd en houd me niet bezig met dingen die ik niet gewijzigd heb, ik betaal jullie,  is het zo'n taal dat u wenst? Ik wens mijn papierenfacturen en dit moeten jullie weer voor de zoveelste keer NIet wijzigen.  Vink aan zoaks ik het wens, meer vraag ik niet. En zendt mij niet vh kastje naar de muur, no tengo no tiempo por esto!🤔

Reputatie 7
Badge +3

@Marc De Soete  

Pat52, ik heb dit niet gewijzigd en houd me niet bezig met dingen die ik niet gewijzigd heb, ik betaal jullie,  is het zo'n taal dat u wenst? Ik wens mijn papierenfacturen en dit moeten jullie weer voor de zoveelste keer NIet wijzigen.  Vink aan zoaks ik het wens, meer vraag ik niet. En zendt mij niet vh kastje naar de muur, no tengo no tiempo por esto!🤔

  1. Ik gaf gewoon maar informatie hoe je het zelf kan instellen om je facturen terug per post te ontvangen.
  2. Ik ben geen medewerker van Proximus, gewoon een klant die een andere klant wil helpen.
  3. Ja ik weet dat Proximus éénzijdig de manier van verzenden wijzigt, zonder toestemming van de klant. Ze hebben dit reeds 2 x gelapt bij mijn moeder die 81 jaar oud is en niets kent van computer, smartphone enz.
  4. Soms wordt de vraag aan Proximus om de verzending via de post terug te activeren niet gedaan. Daarom uit ervaring wat ik zelf kan doen , doe ik dan en ben ik zeker. 

Nog een fijne dag, vriendelijke groeten, Patrick😉

@Marc De Soete Moest het je toch om één of andere manier niet lukken , laat het hier dan weten, dan zullen de PX Forummedewerkers (moderators) dit maandag wel voor je in orde zetten.

NB: In het weekend komen ze normaal niet op het forum en ook niet tijdens de feestdagen.

Martin, ik ben een analfabeet in de wereld van forum, chat… vroeger nam ik de telefoon en vroeg iets, nu mag ik zoeken en wachten om iemand te bereiken….

Ik hoop dat mijn vraag christal is: wil je dat vinkje van papierfactuur aanzetten en versleutelen, of hebben jullie die mogeglijkheid niet gecreëerd? In de laatste maand heb ik het weer gehad, en dit is er weer een beetje over. Alhoewel ik hier een fantastische technieker heb gehad, die mij toch iets bijgeleerd heeft: ik kan mij hier niet verbeteren met Telenet, hihhi

Geen probleem,  iemand van het @Proximus_forumteam zal dit wel voor u in orde brengen aanstaande maandag.

Reputatie 7
Badge +3

@Marc De Soete Ik heb het terug aangepast naar papier versie.Groetjes,Joel

 

 

Reputatie 7
Badge +1

Beste Proximus. Het is nu 10 december en heb nog steeds geen mail of een melding in MyProximus app over de factuur van december 2023. Kan dit kloppen, in de vorige jaren had ik deze al in de MyProximus app staan. Alvast bedankt voor het antwoord 🤔😉🚐

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Antoon1 vreemd dat je deze nog niet ziet. Kun je de app eens verwijderen en opnieuw installeren? Ik verzend een duplicaat per mail en per post. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +1

Dag @Antoon1 vreemd dat je deze nog niet ziet. Kun je de app eens verwijderen en opnieuw installeren? Ik verzend een duplicaat per mail en per post. Groetjes, Heidi

@HeidiE Hallo sorry voor de late reactie. Maar zijn aan het overwinteren in Spanje. Bedankt. Heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Is in orde. Heb ook een sms gekregen dat de factuur gereed is en betaald kan worden 😉🚐☀️

Reageer