Skip to main content

Hallo,

2 problemen..

  1. Zaterdag nieuwe Samsung S23 aangeschaft in proximus shop te Mechelen. Er werd ons medegedeeld dart wij recht hadden op 4x3 euro + 5 euro op de totale bundel per maand. M.a.w. 17 euro/maand. Dit ging ons per mail en brief bevestigd op dinsdag. Vandaag zijn we woensdagmiddag en zoals verwacht niets van Proximus.
  2. Contact met Proximus via chat. Is dit een “lachertje” om 13u11 gestart...we zijn nu 14u18..2 mensen laten mij gewoon hangen aan de lijn zonder enige reactie..Ik laat hun naam voorlopig in het midden

Dus wie kan mij bij Proximus bevestigen dat deze korting werd doorgevoerd.

 

Graag reactie

@C Ocker Er is hiervoor dossier 53217354 overgemaakt aan de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en dan zelf terug contact met u opnemen.Alvast excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel.


Reageer