Vraag

Elektronische facturatie uitgeschakeld

  • 25 February 2022
  • 5 reacties
  • 97 Bekeken

Beste, ik krijg net een mail ‘dat ik koos voor een elektronische factuur’. Terwijl ik dit al een tijdje heb?

En onmddll er na een tweede mail dat ‘mijn elektronische facturatie’ is uitgeschakeld?

Gaat over klantenrekening 609******.

Quid dus? Graag asap een antwoord zodat ik gerust ben dat alles blijft verlopen zoals het is, nl. dat de facturen via mijn mail binnen komen.

Mvg, Sigrid. (0476-******)


5 reacties

hoe staat de instelling in je MyProximus aangegeven, i.v.m. met ontvangen van facturen ?

Reputatie 7
Badge +3

@Sigrid Gevaerts  Omwille van privacy heb ik jouw klantnummer verwijderd.
Mijn excuses voor de verwarring in verband met de elektronische facturatie. Er is een update geweest in ons facturatiesysteem. Jouw e-mailadres is opnieuw bevestigd. De facturen zullen nog steeds via e-mail worden verzonden op hetzelfde e-mailadres.
Groetjes,
Antonella

Ook ontvangen…. was weer duidelijke communicatie :joy:

Reputatie 7
Badge +3

@Steveb Mijn excuses voor de verwarring. Ook voor jou blijft het in orde. Groetjes, Antonella

ok, thx.

Reageer