Beste, domiciliëring is reeds 6 maanden geleden aangevraagd, bij elke betalingsuitnodiging krijg ik ook de melding dat het verschuldigde bedrag van de rekening zal worden gehaald en tóch moet ik de factuur telkens via overschrijving betalen. Ook bij de bank staat de domiciliëring nog steeds niet op actief. Wat kan ik ondernemen om dit in orde te krijgen?
Dag @SimonneDD dossier 50172522 werd hiervoor intussen aangemaakt. Als je het bankrekeningnummer invult in je klantprofiel hier, doe ik het nodige! Groetjes, Heidi
Dag Heidi,
Dank je wel voor de snelle reactie. Ik heb het bankrekeningnummer inmiddels ingevuld in het veld Ticket.
Mvg, Simonne
Dag @SimonneDD jij ook bedankt! Het mandaat staat actief, de volgende aanrekeningen gaan nu automatisch via domiciliëring betaald worden. Groetjes, Heidi
Beste,
Er zijn nu 2 bedragen van de rekening gegaan. Zou het kunnen dat naast mijn huidige domiciliering (21,36 euro) ook een oude domiciliering (78,02 euro) terug actief geworden is?
Mvg, Simonne
@SimonneDD Ik zie op het klantnummer xxxxx44 wat in uw profile staat dat enkel een bedrag van 21,36EUR is afgegaan van de rekening.Van het overige bedrag van 78,02EUR zie ik hiervan niets staan.Er staat bij Proximus maar 1 domiciliering actief.Heeft u voor het bedrag van 78,02EUR misschien een factuurnummer of mededeling zodat ik daar kan op kijken.Groetjes,Joel
Beste,
In bijlage het rekeninguittreksel. Het bedrag werd intussen wel al teruggestort en de domiciliering werd gedeactiveerd. Wel vreemd dat er ineens 2 domicilieringen actief waren.
Alvast bedankt voor de snelle reactie!
Dag @SimonneDD ik denk dat onze boekhouding iets te enthousiast was , maar de vergissing werd intussen rechtgezet! Groetjes, Heidi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.