Beantwoord

Domiciliëring wijzigen

  • 7 January 2021
  • 5 reacties
  • 884 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Beste, reeds drie maanden probeer ik voor mijn tante de bankrekening voor de domiciliering te wijzigen. Haar man is gestorven en het oude rekeningnummer is geblokkeerd.

Het nmmer is inderdaad gewijzigd, dat zien we op de pagina aanrekeningen-instellingen. Daar staat ook duidelijk ‘je betaalt via domiciliering’. Op de factuurpagina blijven de facturen echter hopeloos op ‘te betalen’ staan met een knop om manueel te betalen. Dus de domiciliering gebeurt niet. Reeds drie maand  heb ik hiervoor gebeld en telkens zou het in orde komen, maar dat gebeurt niet waardoor  de openstaande facturen telkens dreigen te vervallen. Het gaat om klantennummer 602682***. Dit mag nu eindelijk eens in orde komen.

icon

Beste antwoord door HeidiE 7 January 2021, 13:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Cyrixke zou je in je profiel (bij het veld opmerkingen of ticket) het juiste rekeningnummer kunnen toevoegen, ter controle? Alvast bedankt, Heidi

Zou mijn domiciliëring kunnen gewijzigd worden? Op mijn profiel vind je mijn klantennummer terug, zo ook bij ticket vindt u mijn oud rekeningnummer en het nieuwe rekeningnummer dat mag gekoppeld worden.

Reputatie 2
Badge +1

@HeidiE  ik heb het rekeningnummer voor dat klantennummer in het veld ticket in mijn profiel gezet. Gaat hier dus niet over mijn facturatie hé, wel degelijk over deze voor dat klantennummer. 

Reputatie 7
Badge +3

@Cyrixke Voor jouw tante werd dossier 47199537 opgemaakt voor onze financiële dienst. Een dossierbeheerder zal dit nakijken en oplossen. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@arneke123 Het nieuw domiciliëringsmandaat werd geactiveerd. Hou er wel rekening mee dat de betaalopdracht voor de huidige factuur van januari wel nog naar het oude rekeningnummer zal worden gestuurd. Groetjes, Antonella

Reageer