Vraag

Domeinnaam verwijderen


Reputatie 1

hallo,

 

zou het mogelijk zijn om dit te verwijderen a.u.b.

dit is een extra kost waar ik geen gebruik van maak.

 

heb ook nog een ander vraagje, over m’n internet status die nu fiber maxi is,

als ik fiber start neem enof het ook mogelijk is dit te veranderen om ook nog wat deze kosten de drukken kan ik nog gebruik maken van 24/7 bellen met mijn vaste toestel zonder extra kosten ?

zoniet, hoeft dit dan niet veranderd te worden en mag dit op maxi blijven staan.

want eigenlijk hoef ik geen 1gbps downloadsnelheid te hebben hoor, ik surf aleen maar wat en emails…, downloaden doe ik niet, toch geen grote data.

moest er nog een andere manier zijn om wat de kosten omlaag te halen hoor ik het graag, enkel de 24/7 bellen zonder extra kosten moeten wel blijven, ook de huidige tv bundel en gsm mogen niet gewijzigd worden.

 

alvast bedankt !

 

groeten,

Christine


10 reacties

Maandag komen de proximus forummedewerkers hier pas terug langs om je hierbij verder te helpen.

NB: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen. 

Reputatie 7
Badge +3

@Christine51 De domeinnaam wordt 31/05 opgezegd. Je krijgt hiervan bevestiging per mail.

Je hebt een Flex Fiber pack. Internet Maxi en de Fiber Boost 1Gbps/100 Mbps zijn hiervan een vast onderdeel. Het is niet mogelijk om de internet formule aan te passen naar start of deze fiber boost weg te laten.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 1

bedankt voor het rechtzetten van de domeinnaam.

 

jammer dat het internetpack niet kan gewijzigd worden, dus al ik het goed begrijp bv. voor mensen die aan starterspack hebben kunnen nooit upgraden naar een boost ? beetje vreemd, maar goed.

 

is er dan geen mogelijkheid meer om de prijs wat te drukken ?

want ik vind het ook vreemd dat ik meestal ±100 € moet betalen voor hetzelfde opgestelde pack online op jullie website waar aangetoond wordt dat ik 89.99€ moet betalen, waar zit het prijsverschil dan in ?

Reputatie 7
Badge +4

FYI in afwachting van een (verdere) reactie van een Proximus medewerker (moderator) vanaf morgen waarschijnlijk 

Contract samenvatting | Proximus

CS_Pack_Flex_NL~2022-05-02-06-33-33~cache.pdf (proximus.be)

p.3 ik vermoed dat u verwijst naar een Pack Flex type dsl (i.p.v. fiber) 89,99 ↔ 94,99 euro/maand

 

P.S. 

Ik dacht ergens gezien te hebben dat het voor fiber klanten mogelijk zou zijn Internet Start Fiber te bekomen aan de kost van Internet Start dsl (met uiteraard de beperkingen qua volume/maand en max. snelheid)

CS_Pack_Start_NL~2021-12-31-14-01-51~cache.pdf (proximus.be)

maar u dient in bovenstaand  geval bv. het GSM Mobilus abo X en de optie vaste lijn “onbeperkt bellen” (unlimited calls national  14,52 euro/maand) bijkomend apart in rekening te brengen

Goedkoop bellen met Unlimited Calls National | Proximus

Gsm-abonnementen zonder verplichtingen | Proximus

fiber_internet_start_nl~2021-02-01-09-22-30~cache.pdf (proximus.be)

Ik dacht ergens gezien te hebben dat het voor fiber klanten mogelijk zou zijn Internet Start Fiber te bekomen aan de kost van Internet Start dsl (met uiteraard de beperkingen qua volume/maand en max. snelheid)

Langs de andere kant heb ik hier al verschillende keren gelezen van Prox medewerkers dat gewoon voor fiber packs er 5euro bijkomt tov vdsl?

Reputatie 7
Badge +4

@Martin 

Proximus dwingt klanten over te stappen naar Fiber (test-aankoop.be)

Volgens Proximus zouden bestaande Internet Start klanten wel hun abonnementskost van € 27,50 per maand blijven behouden wanneer ze overstappen naar fiber.

Ik ga op basis van bovenstaande er evenwel van uit dat de auteur hiervoor in principe niet in aanmerking zou kunnen komen

In hoeverre het hierboven vermelde “pack start” al dan niet ook toepasbaar is voor fiber (niet expliciet vermeld in de hoofding/tekst) blijft voorlopig een dus ook open vraag

In hoeverre het hierboven vermelde “pack start” al dan niet ook toepasbaar is voor fiber (niet expliciet vermeld in de hoofding/tekst) blijft voorlopig een dus ook open vraag

antwoord van prox was : Het is niet mogelijk om de internet formule aan te passen naar start of deze fiber boost weg te laten.

Reputatie 7
Badge +3

@Christine51 Je zit momenteel aan € 97,94/maand. Dit is zonder de domeinnaam omdat deze vanaf volgende maand verdwijnt. Hierbij de details.

Flex Fiber: € 79,99
Mobile Flex Full Control: € 15
Uw trouw beloond: € -5 (dit kortingsplan loopt nog tot 26/06/2022)
Boeket Nature&discovery NL € 7,95

Na het einde van het kortingsplan wordt de prijs € 102,94/maand.

@M_016 @Martin Internet Fiber Start bestaat inderdaad in ‘stand alone’, dus als een apart en alleenstaand product, maar niet in een Flex Fiber pack. Het alleenstaand product Internet Fiber Start kost € 42,95/maand. In mijn vorig antwoord bedoelde ik dat het in een Flex Fiber pack niet mogelijk is om de internetformule te downgraden naar Internet Fiber Start en/of de boost optie weg te laten. Verder is het ook zo om aan alle wensen van @Christine51 te voldoen “enkel de 24/7 bellen zonder extra kosten moeten wel blijven, ook de huidige tv bundel en gsm mogen niet gewijzigd worden” het huidige Flex Fiber pack de enige en voordeligste optie is.

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD Bedankt voor de verduidelijking.

Reputatie 1

ok bedankt.

Reageer