Beantwoord

diensten nog niet hervat na stopzetting

  • 27 januari 2020
  • 7 reacties
  • 164 Bekeken

Ik heb 3 weken geleden een factuur binnengekregen van een late betaling wat overigens mijn fout was sinds ik alle finnancien van mijn moeder doe. Wij hebben te laat de internet factuur betaald en waardoor wij in 1x gelijk de deurwaarder kregen nadat de internet services was onderbroken. 

Weekje later heb ik alles netjes bij de deurwaarder betaald en te horen gekregen dat ze de betalingen pas volgende week maandag overmaken en dat woensdag proximus de geld heeft. 

Woensdag heb ik jullie opnieuw gecontacteerd waarbij ik als antwoord kreeg dat ze nog niks binnen hebben gekregen. Dus ik heb 2x heen en weer gebeld en opnieuw proximus donderdag gecontacteerd en als antwoord gekregen dat ze het geld hebben en alles in orde is maar dat ze niet de internet terug aan kunnen doen voor een of andere reden.

 

2x gebeld weer en 2 dossiers zijn geopent waaronder eentje hoge prioriteit heeft. Ik heb ook nog eens een kopie van mijn moeders id gemaakt (met toestemming) sinds we moesten heridentifceren o.i.d. heel onduidelijk aangezien ik verschillende antwoorden kreeg.

 

Nu is het maandag en de services zijn nog steeds niet hervat terwijl ik dik 2 weken geleden het volledige bedrag heb betaald bij de deurwaarder.

 

Ik zit nu al 3 weken zonder werkende internet.

 

HELP AUB.

icon

Beste antwoord door ThierryW 28 januari 2020, 12:44

@Jackayw Ik heb een reset van je lijn uitgevoerd. Kan je nog eens opnieuw de snelheid testen.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@Jackayw

Beste,

 er is een nieuw order voor herstel internet ingeleid en ik krijg bevestiging dat het ok is : kan je modem eens herstarten ?

Je hebt de modem toch nog steeds bij jou ?  Hij staat hier niet als binnengebracht.

Ik volg nog even mee op.

de facturen gaan via je gmail, kan je kijken of je ze ontvangen hebt ? 

Er wordt ook een bevestigings sms gestuurd naar het gsm nr dat eindig op 85.  Hopelijk loopt het in de toekomst dan beter.

vriendelijke groeten,

Tina

 

@tina.b 

alles is in orde nu behalve dat de internet echt heel traag is.

Ik heb  de internet maxi pakket en net een speedtest gedaan. Blijkbaar heb ik nu eens download snelheid van 7 MBps vergeleken met de 100 die geadverteerd staat,

 

hoe meet je dat, je doet best de speedtest als je verbonden bent een utp kabel aan je bbox of als dit te moeilijk is bv. met een smartphone of laptop met een ondersteunende wifi-5.0 wifi chip/kaart waarbij je dicht bij de bbox3 staat.

https://pxs.speedtestcustom.com/

de minimum gegarandeerde snelheid kun je hier aflezen > http://proximus.be/internetsnelheid 

De snelheid kun je ook aflezen op http://myproximus.be 

@Martin ik heb de speedtest gedaan van ookla en ik heb een internet kabel in mijn pc direct van de internet modem.

hoeveel heb je dan vroeger gemeten op de zelfde manier.

Anders moet je eens je bbox heropstarten door zijn spanning 10 seconden te onderbreken.

welke snelheid wordt opgegeven op http://myproximus.be

onder mijn producten/ Internet Maxi / Bekijk en configureer internetopties 

naar beneden scrollen naar snelheid.

Reputatie 7
Badge +4

@Jackayw Ik heb een reset van je lijn uitgevoerd. Kan je nog eens opnieuw de snelheid testen.

@ThierryW alles is in orde nu bedankt !