Vraag

details factuur niet te bekijken

  • 29 May 2023
  • 19 reacties
  • 211 Bekeken

Het is blijkbaar een zeer oud zeer bij Proximus, maar ik kan ondanks herhaalde gesprekken, chatten, en alle mogelijke hulplijnen mijn gesprekshistoriek nog steeds niet raadplegen??

 


19 reacties

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen (dinsdag) de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Triest dat jullie niet gewoon toegeven dat het zeker niet dit weekend opgelost kon worden, en gewoon niet reageren op mijn vragen!

 

Reputatie 7
Badge +3

 

@wimper

In het weekend en op feestdagen is er niemand van Proximus actief op het forum.

 

ter info aan  @HadewychT @tina.b @HeidiE @YorickP 

Ik heb al sinds november 2022 het zelfde probleem.

ook SMS TONEN naar 8787. brengt geen soelaas , je krijgt een sms terug dat Proximus een bevestigings- email zal  sturen  naar de houder van het MyProximus account. Doch deze mail om te bevestigen komt nooit aan (vermoed dat deze gewoon niet word verstuurd door Proximus).

Hieronder een screenshot van de aanvraag van vorige keren en vandaag.

 

Identiek hetzelfde hier! En als je vraagt wat dan in de toekomst wordt er gewoon niet gereageerd door al de verschillende mensen van hun chatbox. Al 5 keer opnieuw de uitleg moeten doen en nog niet opgelost. De easyswith info vind ik wel makkelijk terug. Het zal dat worden.

 

Reputatie 7
Badge +3

@wimper

@Pat52 

jammer, we hebben dit doorgegeven aan de betrokken dienst en we wachten op hun reactie.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 

heb je op het ogenblik van probleemmelding de shakerfunctie op gsm al gebruikt?

Dan wordt er een interne log gemaakt en staat het geregistreerd..

@wimper 

:-( alle hulp komt te laat…

 

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52

heb je op het ogenblik van probleemmelding de shakerfunctie op gsm al gebruikt?

Dan wordt er een interne log gemaakt en staat het geregistreerd..

@wimper

:-( alle hulp komt te laat…

 

@tina.b  Met alle respect voor je antwoord en suggestie.

Ik heb dit al meerdere malen gemeld vorige maanden via de shakerfunctie maar daar wordt nooit op gereageerd met een deftig antwoord .

Het enige wat ik ooit als antwoord kreeg was dat ik de app moest verwijderen, als ook mijn MyProximus account verwijderen en opnieuw activeren.

Sorry maar ondertussen zijn we het al gewoon dat  er gewoon standaard procedures worden aanbevolen, maar niet echt onderzocht wordt of het probleem niet bij Proximus zelf zit.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 

goed dat ik hierover feedback krijg: zo geef ik het ook door aan mijn collega die dat (weer) gesugereerd heeft… :-)

bedankt

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@tina.b Als feedback ik heb  gisteren VERBERG moeten sturen naar 8787 en zou 24 uur later bevestiging krijgen.

Dit is inderdaad gebeurd heb zonet bevestiging gekregen dat de nummers nu verborgen zijn.

Nu moest ik opnieuw TONEN sturen naar 8787 en zou normaal gezien morgen ( vrijdag 02/06/2023) rond de middag een SMS met bevestiging krijgen.

Ik zal het hier laten weten of het gelukt is op deze manier . ( blijkbaar is er iets mis bij een achterliggende dienst en bleef de aanvraag TONEN hangende / blokkeren in het systeem)

Reputatie 7
Badge +3

@tina.b Update ter info/feedback zoals beloofd

Vandaag net na de middag effectief een SMS gekregen dat de gesprek details actief staan, maar denk dat dit pas zo zal zijn vanaf de volgende afrekening voor mijn GSM nummer . ( nu nog steeds alleen maar uitgaande oproepen van mijn vaste lijn zichtbaar zoals voorheen)

Ik zal het zeker laten weten of de uitgaande gesprekken zichtbaar zullen zijn voor mijn GSM nummer in de details op de volgende aanrekening/factuur ( die ik rond 10 Juni zal ontvangen).

Indien positief resultaat is dit dus een manier/procedure om het probleem te verhelpen met het tonen voor uitgaande gesprekken van een GSM nummer in de details van de aanrekening.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 

fijn om te horen

hou ons zeker op de hoogte.

bedankt

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@tina.b  Update / feedback

Nu kan ik totaal niets meer zien in de details van de gesprekken , ook niet van mijn vast telefoonnummer.

Conclusie er is nog steeds een probleem bij de configuratie van MyProximus .

 Ik ga die shaker functie van de MyProximus App  echt niet weer opnieuw gebruiken om dan een paar dagen later een standaard antwoord te krijgen .

 

Beste Pa……..

 Eerst bedankt voor het gebruik maken van onze shaker , ik geef u enkele tips en oplossing .

Gelieve de cache leeg te maken van de MyProximus App , de cookies te verwijderen op je computer. Herstart dan je toestellen , indien het probleem nog niet is opgelost , gelieve de App up te daten , mocht die up to date zijn verwijder deze dan en installeer deze opnieuw.

Op je computer zeker na kijken of je browser up to date is , zo niet deze updaten en nog eens proberen. Ook je software updaten.

 

Vriendelijke groet ,

Jer……..

 

Tot zover  het antwoord van 6 weken geleden. Wat kan ik met zo een antwoord aanvangen?!

Dit is bijna de klant voor een niksnut aanzien en letterlijk uitlachen.

Dus Proximus bewijst nogmaals dat ze het niet willen of het niet kunnen oplossen!

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 

we sturen je feedback zo door naar de betrokken dienst

excuses

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52  Wil je nog eens proberen? Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@Luc.M  Nee nog steeds niets zichtbaar in de details.

Maar ook nu nog andere problemen:

  1. Ook ontbreken de gesprekken van mijn vaste lijn op de  Aanrekening : 7338892231 van juni 2023
  2. Mijn Wi-Fi booster inbegrepen in mijn pack word nu sinds  25 Mei aangerekend     Wi-Fi Booster 25 mei - 31 mei (2,99) € 0,68  -   Uitrusting Wi-Fi Booster 1 jun - 30 jun   € 2,99   Is dus 3,67 Euro teveel aangerekend .
  3. Ook staat er in de rubriek Installatie adres en nummers op de aanrekening: TV  met mijn lijnnummer niet meer tussen zie 1ste screenshot aanrekening Juni 2023, daaronder Mei 2023 en alle aanrekeningen voordien stond TV er tussen bij de vorige aanrekeningen.

Komt dit door de SMS (en) die ik stuurde naar 8787 ? In ieder geval telkens opnieuw komt er een probleem bij , wanneer er wordt geprobeerd om een probleem op te lossen.

Kan mijn aanrekening van Juni 2023 worden gecorrigeerd ?

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@Luc.M  Extra info met een plotse aanrekening van de Wifi booster op mijn recente aanrekening.

Ik kreeg net een melding in MyProximus over een afgesloten bestelling , met betrekking tot een Wi-Fi Booster besteld op 25 Mei 2023 waar ik totaal niets van afweet. Hieronder de details.

 

Je bestelling  Bestelnummer : R000000110000PUEIX

Patxxxx Gxxxx

Klantnummer: 1751xxxxxxx

Bestelling geopend op de 25ste mei 2023

  1. 15 juni 2023

    Deze bestelling is afgesloten

    Uw bestelling is voltooid

  2. 25 mei 2023

    Bestelling ontvangen

    We hebben je bestelling ontvangen

    Bestelnummer:
    R000000110000PUEIX

    Je bevesting is per e-mail verstuurd

    jouw producten

    Flex
    Wi-Fi Booster

Ook heb ik hier nooit een bevestiging per email van ontvangen.

De Wi-Fi booster die ik heb is deze met SN: CP22xxxx8RP die hier werd geïnstalleerd door de technieker na terug schakeling van Internetbox naar Bbox V3+ ( u bekend / gekend van het dossier dat u toen opvolgde beste Luc.  

Graag nazicht en correctie , bedankt.

Wat gebeurd er daar allemaal door die incompetente medewerkers van het Callcenter. Ik heb op 25 Mei 2023 met hen gebeld voor het probleem van de details die niet zichtbaar zijn in de aanrekeningen.

Ik moest dan die SMS(en) sturen  naar 8787. Doch hebben ze daar een bestelling voor een Wi-Fi booster ingevoerd , die ik voor alle duidelijkheid niet heb gevraagd en ook niet heb ontvangen!

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52  Dag , onze excuses. Ik heb de opgedrongen booster opgezegd R000000110000Q1DH4 en dit gecrediteerd. Groetjes 

Reputatie 7
Badge +3

@Luc.M  Hartelijk dank. Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@tina.b @Luc.M 

Update!

Sinds vandaag zijn de details van uitgaande oproepen terug beschikbaar in de optie detail/verbruik bij de aanrekening in My Proximus ( bij mij althans, ook op aanrekeningen uit het verleden toegepast)

( Er was een configuratie probleem : details voor een mobiel abonnement met onbeperkte oproepen inbegrepen in het abonnement werd aanzien als nul verbruik in het systeem . Daarom werd er niets getoond in My Proximus - was een BUG in het systeem. Kreeg ik als uitleg voor het probleem dat in November 2022 begon en nu in orde is gekomen.

Groetjes.

Reageer