Hoi,
Op 25 oktober is er bij mij een nieuwe installatie geplaatst , men vertelde me aan de telefoon dat ik niks hoefde te doen en dat de installateur alles zou meenemen van oude apparatuur ... deze mocht ze echter niet meenemen en moesten via retour labels verzonden worden , hij zou de labels laten mailen ... dit gebeurde niet en ik kreeg een rekening van 298€ voor de oude apparaten , ik heb zelf die labels opgevraagd en de apparaten verzonden heb bewijs van de post en van proximuswinkel dat apparaten in hun bezit zijn , toch eist proximus dat ik betaal voor al eer dat ze terug deactiveren , bij mijn weten is proximus hierbij in de fout gegaan door me ten 1e verkeerde informatie te laten geven door dienst afspraken en ten 2e door nalatigheid van de installateur , een creditnota wil men niet maken omdat ze via de winkel een mail gestuurd hadden met de vraag om deactivatie omdat de apparaten terug gebracht zijn , proximus gaat dit mailtje behandelen als een klacht waardoor activatie niet kan en ik dus eerst 298€ moet betalen ?? Als ik betaal welke garantie heb ik dan dat ik mijn 298€ nog terug zie na het behandelen van de zogenaamde klacht ?
Iemand een oplossing hiervoor?
Zit al bijna 3 weken zonder aansluiting en ik ga opnieuw een aantekening krijgen terwijl er geen diensten geleverd zijn door hun fout