Vraag

De voorwaarden van pack (gratis wifi booster + wifi 6 router) worden niet gerespecteerd - Flex Fiber XS+

  • 7 October 2022
  • 0 reacties
  • 107 Bekeken

Ik heb het na verschillende discusies met verschillende klantendienstmedewerkers gisterenavond het nog eens bekeken en op jullie website staat er echt wel dat je met een pack “Flex Fiber XS+” recht heb op een wifi booster en zelfs een wifi 6 router.

Hier een oplijsting van welke packs oa. recht hebben op een wifi booster en wifi 6 router. Dit volgens de algemene voorwaarden van iedere pack, terug te vinden op jullie website.

De flex packs MET wifi 6 router en 1 wifi booster:
flex met internet + mobiel + tv + vaste lijn (superieure ervaring)
flex met internet + tv + vaste lijn (superieure ervaring)
flex fiber met internet + mobiel (aanbevolen voor gelijktijdig gebruik) -> HOERA, dit is de pack die ik heb, de versie MET fiber gigabit (de rechtse dus in de configurator) de url op de website van de configurator is "https://www.proximus.be/nl/id_cr_flex_xs_pack/particulieren/packs/cr-all-flex-packs/flex-xs-configurateur.html/" op de Engelstalige versie van deze pack staat er bij de voorwaarden zelfs dat de klant recht heeft op maximaal 2 wifi boosters indien hij/zij de optie fiber gigabit heeft...


Als je de pack die ik heb gekozen configureert met:
- onbeperkt internet
- my e-press
- fiber gigabit (€11)
- mobile flex m (€26)
- mobile flex m (tweede in pack aan €21)
kom je op de website aan een totaal van €111,99

 

Dit is KRAK dezelfde pagina als toen ik mijn pack samenstelde...

 

 

 

  • Dit is de pack die je ook terugvindt op mijn factuur, exact dezelfde samenstelling en pack prijs... Ik snap echt niet waarom jullie hierover zo moeilijk doen.

    Als je mijn factuur (de pdf versie, niet de simpele “excuus voor een factuur” html versie waar je bepaalde details niet ziet) raadpleegt zal je zien dat  mijn pack ook €111,99 kost.
    Als je mijn factuur raadpleegt zal je ook zien dat ik weldegelijk een fiber boost in mijn pack heb.
    Als je de algemene voorwaarden, specifiek bij de pack die ik heb, op jullie website leest zal je ook zien dat je om recht te hebben op een wifi booster in mijn pack GEEN vaste lijn nodig hebt.
  • Kunnen we aub concluderen dat volgens de algemene voorwaarden op jullie website ik wel recht heb op een wifi 6 router en wifi booster ipv moeilijk te doen en het tegendeel te beweren en al mijn argumenten te negeren? Het zou fijn zijn mochten jullie (de helpdeskmedewerkers) de algemene voorwaarden van een ANDERE pack NIET gebruiken als argument om aan te tonen waarom ik geen recht heb op de gevraagde zaken...


Graag een rechtzetting van:
- de niet geleverde materialen (wifi 6 router)
- de reeds onterecht aangerekende kosten
- voorzien van een gratis wifi booster zoals beloofd in de algemene voorwaarden van mijn pack
- een extra commerciele geste zou op zijn plaats zijn voor alle tijd dat ik van een service geen gebruik heb kunnen maken (wifi 6 router en wifi booster) waar ik wel recht op had. En dan zwijgen we nog over de anti-commerciele houding (telefoon dichtsmijten, mensen onderbreken, enz) en triestige productkennis van jullie helpdeskmedewerkers.

Met vriendelijke groeten
Benoît


0 reacties

Geen reactie

Reageer