Vraag

De "Promotionele korting op abonnement" van 10 euro is niet in mindering gebracht

  • 12 August 2020
  • 6 reacties
  • 181 Bekeken

Klantnummer 100***** - Factuurnummer70054*****

De "Promotionele korting op abonnement" van 10 euro is niet in mindering gebracht. Deze korting is mij vorig jaar toegekend voor de gehele duur
van mijn abonnement (tot en met 04/12/2020). Er is mij toen gezegd om na 1 jaar terug contact op te nemen voor de verlenging van de korting
tot einde abonnement. Gelieve de korting van 10 euro toe te passen op de factuur van augustus en de daaropvolgende maanden tot eind 2020.


 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Sonja_010  Ik zie dat je dit ook via e-mail hebt gemeld waardoor dossier 45862532 werd opgemaakt. Een dossierbeheerder zal dit nakijken en jou hierover verder op de hoogte houden. Groetjes, Antonella
(PS: Ik heb je klantgegevens onleesbaar gemaakt voor je eigen privacy te beschermen)

Ik ben gisteren opgebeld door een medewerker van Proximus maar heb niet kunnen opnemen, is het mogelijk om mij terug te bellen of moet ik opnieuw een dossier aanmaken?

Reputatie 7
Badge +3

@Sonja_010 De dossierbeheerder heeft een bericht ingesproken op de voicemail met de oplossing. Groetjes, Antonella

Er is gebeld maar geen bericht ingesproken.

Reputatie 7
Badge +3

@Sonja_010 Dat is vreemd. Ook geen bericht te horen als je naar 1230 belt? De korting werd in ieder geval terug geactiveerd en voor augustus werd er een creditnota opgemaakt. Groetjes, Antonella

Ook geen bericht bij 1230, maar als de korting terug geactiveerd is ben ik tevreden!

Bedankt.

Reageer