Beste PROXIMUS ,
Gisteren ontving ik zowel mail als sms van proximus. Ik heb twee verschillende betalingsinformatie e-mails en sms ontvangen in twee dagen tijd.
Factuur betalingsinformatie: nr 7302576173 en bedrag 284,40 EUR. Ik denk dat er zeker een fout zit in deze informatie.
Mijn normale factuurbedrag: EUR 35,99
Ik zou graag willen dat u deze fout zo snel mogelijk corrigeert.
Met vriendelijke groeten
Yunus YUCEL
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Alleen het mobiele klantnummer is van mij, de andere is niet van mij. Ik hoop dat u deze fout zult herstellen.
Alvast bedankt
Dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.