Vraag

dataphone

  • 6 March 2022
  • 2 reacties
  • 471 Bekeken

Ik kochtte op 25/02 een iPhone 13 pro max met een afbetalingsplan met een abonnoment van 40€. Ik krijg al op 04/03 een factuur van 95 euro!! te betalen op 18/03. Zelfs nog geen maand voorbij! Ik zie nog op mijn factuur DataPhone 3GB => 28 euro… Wat is dit??? Ik heb dit niet besteld. Ik heb unlimited 50GB waarom staat er dan nog 3GB extra voor 28 euro?! 
Ee werd aan mij zelfs niks gezegd toen ik dit gekocht heb! Wat is dit? Ik ben zeer teleurgesteld dat jullie extra kosten aanrekenen zonder mij op de hoogte te houden toen ik het gekocht heb. Net nieuwe klant en zo snel slechte ervaring…


2 reacties

staat ook op hun site vermeld bv. → Apple iPhone 13 Pro Max 256GB Graphite | Proximus

DataPhone is een verplichte bijkomende dienst bij contracten van bepaalde duur. Deze bepaalt dan welke korting jij krijgt op het GSM toestel en dient ongewijzigd te blijven gedurende 2 jaar.

zie uitleg van vroeger als voorbeeld → Dataphone | Proximus Forum


 

Reputatie 7
Badge +3

@Eliran777  De info van @Martin is correct. De dataphone-optie hoort bij het contract met een smartphone. Dit staat ook steeds duidelijk vermeld op het contract of de bevestiging van de bestelling. Je kan het zien als de afbetaling voor jouw “iPhone 13 pro max met een afbetalingsplan”. Groetjes, Antonella

Reageer