Geachte
Uw dienst telefonisch trachten te bereiken voelt behoorlijk onmogelijk aan na een uur wachttijd.
Bijgevolg besloot ik om u per mail te contacteren maar die optie lijkt even onmogelijk daar u geen e-mailadres opgeeft.
Graag iets aub.
Geachte
Uw dienst telefonisch trachten te bereiken voelt behoorlijk onmogelijk aan na een uur wachttijd.
Bijgevolg besloot ik om u per mail te contacteren maar die optie lijkt even onmogelijk daar u geen e-mailadres opgeeft.
Graag iets aub.
het spijt me dat we moeilijk te bereiken zijn
Via dit forum wordt veel geregeld/opgelost
Je kan via je profiel je klantgegevens aanvullen ?
Ter info: Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op
en vervolgens je vraag hier stellen (zonder de gedetailleerde klanteninfo)
vriendelijke groeten
Tina
Dit is eerlijk gezegd een beetje mijn stokpaardje. Een van de grootste communicatieondernemingen van België die iedereen tracht te doen mailen heeft geen mailadres. Ooit gelezen van iemand van Proximus : we zouden dan te veel mails krijgen. Ik zeg dan : maak betere software, lever beter materieel, organiseer beter het werk van de technici via afspraken zodat niet altijd nieuwe afspraken moeten gemaakt worden, ontsla minder personeel, laat sommige personeelsleden van de shops die door Corona minder werk hebben meewerken bij de klantendienst, … Hun helpdesk trekt op niets : de mensen moeten veel te lang aanschuiven. De medewerkers van de helpdesk zijn onvoldoende geschoold. Ik bel nooit meer : het duurt veel te lang en ik weet wat ze zullen zeggen. Om te eindigen met de vraag of ze mogen terug bellen voor een tevredenheidsenquete. Ik zei altijd nee, en deden het toch. Computers hé!
Hopelijk wordt uw bericht opgepikt door een forummedewerker. Ik zie dat het al is gebeurd.
U zou ook eventueel best zeggen of u een praktisch probleem hebt.
En vul uw forumprofiel zo goed mogelijk aan. Zo kunnen ze hier op het forum nog meer doen. En ik geef toe : ze lossen wel wat op.
ze lossen wel wat op.
Je bedoelt dat de prox forummedewerkers alles oplossen hier
Martin denkt weer aan zijn korting
die mogen ze gerust aan u geven want ik heb er geen
Inderdaad , waardeloze service , ik probeer al een maand om over te schakelen van Pay & Go naar een abonnement maar tevergeefs na het kiezen van mijn tariefplan wordt ik doorgestuurd naar een pagina waarin staat “ Goede keuze “ en daarna krijg ik telkens een fout .
Ik probeer dan maar een email te sturen maar dan kom ik terecht bij een aantal keuze mogelijkheden die mij dan terug naar af sturen.
Zoals ik al zei totaal waardeloze service en in tijden van Corona wil ik niet naar een Proximuswinkel stappen dit moet online kunnen, Proximus is toch het grootste telecombedrijf in België.
Ik zal dan maar verder doen met mijn Pay & Go kaart .
Bedankt voor je respons,
Neen ik heb het op 3 verschillende computers geprobeerd met Firefox , Google Chrome , New Edge en zelfs met de oude IE .
Ik heb het ook geprobeerd via de app op mijn smartphone maar ik krijg overal dezelfde fout met als mededeling om het later opnieuw te proberen.
Dan zal inderdaad de oplossing morgen moeten komen van de Prox forummedewerkers als ze hier de draad opnemen.
Beste
ik vraag een collega je te bellen op het gsm nummer dat je ingevuld hebt in je profiel.
en dan komt het wel in orde.
Groetjes
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.