Vraag

compensatie en onbereikbaarheid

  • 31 December 2021
  • 8 reacties
  • 138 Bekeken

Badge

Geachte,

 

aangezien jullie bereiken via e-mail zo goed al onmogelijk is en ik geen zin heb om weer een aan de telefoon te moeten hangen met jullie stuur ik via deze weg! Ik begreep niet waarom ik geen e-mail kan sturen… sinds enige tijd heb ik problemen met de digitale tv die wegvalt of internet maar sinds dit weekend waren die problemen echt niet meer te houden de tv valt om de 3 min uit dan kwam de melding met onverwacht probleem… probeer je dat meerder malen op te lossen met de stapjes die jullie voorstellen maar geen  oplossing geen tv dus geen internet een gsm die constant op 4g gaat en daar dan extra verbruikt… ik melde dit in de Whatsapp groep van mijn residentie waar er gereageerd werd dat meerdere mensen problemen hadden en 1 buur al belde die kreeg het antwoord dat er pas op 6 Jan iemand gestuurd kon worden. Ik vond dat belachelijk dus belde ik de volgende dag zelf. Na het zoeken naar mijn klantendienst nr via de gsm want al het andere internet werkte dus terug niet… eindelijk iemand aan de lijn weer stekkertjes uithalen bla bla ja we gaan iemand sturen want is een probleem op de lijn…. Ja thuis werken zit er dus ook niet in geen tv geen internet geen smart thermostaat Google assistent geen streaming of spotify ( diensten waar je dus zo blijft voor door betalen) mijn buren hadden dit alles en ook geen vaste lijn… ik kreeg dan een berichtje dat mijn afspraak met de technieker geannuleerd was omdat het probleem door meerder mensen gemeld was… oké en nadacht ik dan weer via de chat waar je de aan het lijntje gehouden word en geen echt antwoord op je vraag krijgt buiten heb je jouw decoder al herstart bla bla en wil je op de hoogte €houden worden via sms eh ja dan dat maar zeker want via de klantendienst krijg je nu ook gewoon een bandje te horen….ondertussen kreeg ik over 4dagen een 6tal sms jes met een nieuwe uur of dag dat het probleem zou opgelost zijn maar voor de rest zit je gewoon te wachten ( en wat zeg je dan op kantoor?) geen idee wanneer ik kan werken er word aan gewerkt denk ik toch… wan5 er ligt een modderige put voor mijn deur en aan de voetstappen te zien zijn ze ook in de electriciteitsnet kast bezig… na dag 1 van de put nog steeds geen verbetering dag 2 komen er terug werkmannen… en op donderdag zie ik de eerste beteringen. Spijtig dat ik dan ondertussen niet alleen mezelf mijn werk en ook mijn metekindjes moet teleur stellen want nee we kunnen niet naar de cinema en nee de film namiddag bij me thuis kan ook niet doorgaan…. Na verschillende dagen een 5tal krijg je dan een sms het probleem zou opgelost moeten zijn mocht je nog iets merken bel zeker ( en dan kunnen we deze miserie nog eens opnieuw beleven) gelukkig na gisteren avond nog 1 maal een hapering is het er voorlopig bij gebleven… maar waar vraag ik nu een compensatie aan voor dit gebeuren? Terug bellen naar de klantendienst daar heb ik echt geen zin in dan maar een mailtje doen denk je nee hoor zo simpel kom je er niet van af! Om een product te verkopen doe je in enkele klikken maar een persoon die al jaren klant is steunen in een ongemak blijkt toch wat moeilijker… geen spontaan mailtje, nee nix laten we het de klanten zo moeilijk maken dat ze er zelfs niet aan beginnen is dat uw tactiek? Wel ik ben niet alleen teleurgesteld in het ontbreken van uw diensten maar vooral in de klantvriendelijk aanpak van Proximus…. En dit heb ik van verschillende buren mogen horen deze week… Dus mijn hoop is dat u hier iets kunt aan veranderen! 
 

met vriendelijke groeten Dietlinde Deliaert

En de bewoners van residentie Fabiola 

te Sint-Amandsberg 

ik hoop snel van u te horen!

hier alvast mijn klanten nummer dan hebben we dit ook pal van de baan

62xxxxxxx

 


8 reacties

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen. 

NB; Het is inderdaad pas als een probleem opgelost is dat er een compensatie kan bepaald worden.

Badge

Ingevuld 

Badge

Beste 

 

ik ontving nog steeds geen reactie…

Dietlinde D.

Hopelijk neemt er een Proximus forummedewerker straks de draad hier op voor u, want als er vandaag geen reactie komt zal het pas voor volgende week zijn aangezien ze hier op het forum niet langkomen in het weekend.

Badge

Ik hoop het ook...dat we de frustratie kunnen afsluiten

Reputatie 7
Badge +3

@Dietlinde Volgend klachtendossier 49960224 is opgemaakt.Ik volg het op en hou u verder op de hoogte.Groetjes,Joel

Badge

Alvast bedankt! waar kan ik deze verder opvolgen? hier ? via mail? mijn account?

Reputatie 7
Badge +3

@Dietlinde Zoals telefonisch afgesproken heb ik het nodige gedaan.Groetjes,Joel

Reageer