Vraag

Compensatie ?

  • 4 September 2023
  • 1 reactie
  • 196 Bekeken

Van 12 augustus zaten we zonder tv, vaste lijn, internet. Eerste keer gemeld op 14 augustus. Wel vele keren moeten bellen en altijd hetzelfde verhaal doen. Na zeer veel moeite is dit op 1 september eindelijk verholpen.  Hebben het dus wel bijna 3 weken zonder service moeten doen. Hopelijk wordt daar bij onze volgende factuur rekening mee gehouden.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Tante Bel 

Om dit te kunnen nakijken, hebben we je gegevens nodig

vul je je forumprofiel verder aan met al je gegevens aub?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Vriendelijke groeten

Tina

Reageer